lillemeg90 Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #1961 Del Skrevet 11. mars 2015 Er veldig lov å være lei og skjønner godt du ikke vil gå med maserier i flere uker. Jeg er ganske så sikker på at du føder før termin krysser fingrene for at det skjer på dagen om to uker Hurra for 35 uker Håper du har rett! Skjønner godt at du er lei. Jeg har faktisk hatt noen maserier (?) for første gang i dag. Ikke godt!! Og mistet slimpropp. Men jeg tror ikke det er tegn på at det skjer noe riktig enda altså, bare vanlig modning sikkert 2 uker til så kan jo lillegutt komme for din del Oi, skjer jo ting hos deg også! vi kan vel begge gå helt til termin (og lengre..) men det er jo absolutt tegn til modning:) 2 uker til hadde vert perfekt! Skjønner deg kjempegodt jeg. Er sånn jeg også føler det på om dagene. Men nå er jeg heldigvis uke 37 på lørdag og da skal jeg ikke ha dårlig samvittighet lenger, hehe. Hehe, ja da slipper du det!:D håper du også føder snart! Når skulle du til jordmor igjen? Huff ja jeg forstår deg godt ! Ganske normalt å bli litt lei under slike omstendigheter. Vil vel som de andre her faktisk tro at han kommer Før termin og da er drt jo egentlig bare snakk om noen uker - dager. Hold ut! Kan jeg spørre hva maserier er? Er for meg Totalt ukjent ☺️☺️ Takk Jeg har ikke akkurat noen fasit, men jeg velger å kalle det jeg har maserier da de oppfører seg så annerledes enn kynnerene mine. Altså jeg har regelmessige tak over tid, alt fra en time til flere timer som kjennes godt. Men de øker ikke intensitet..Jeg lurer også litt på hva forskjellen er på alt sammen. Regner med at kynnere er når magen blir helt stram hvis jeg f.eks beveger meg? Det er ikke vondt, men kan være ganske ubehagelig. Du har jo ikke akkurat hatt noe spesielt ålreit svangerskap, så skjønner godt at du er lei!! Håper han kommer om et par ukers tid Stemmer! Slik er vanlige kynnere. De kan gjøre vondt også, men begynner de å gjøre vondt så skal man undersøkes av lege/jordmor/på føden:) Jeg har også full forståelse for at du er lei! Det har ikke akkurat vært et enkelt svangerskap for din del... Men om et par uker kommer han, og da blir det så bra Håper det Trampe! resten av svangerskapet føler jeg at jeg har lagt bak meg, nå vil jeg bar ha en liten bylt i armene mine og ikke i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #1962 Del Skrevet 11. mars 2015 Da er hentesettet ferdig! Er så fornøyd! Jeg har virkelig en flink mamma:) kommer han før termin er det nok litt stort da Lurer foresten på om jeg skal strikke en kjørepose eller noe slik til lillegutt. Kom plutselig på at vi ikke har noe "yttertøy" til han.. Hva trenger man egentlig? Ellers så tror jeg vi haR bestemt oss for navn nå! Så da blir det lille B :D hvis han ikke kommer ut og ligner veldig på en A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 11. mars 2015 #1963 Del Skrevet 11. mars 2015 Da er hentesettet ferdig! Er så fornøyd! Jeg har virkelig en flink mamma:) kommer han før termin er det nok litt stort da Lurer foresten på om jeg skal strikke en kjørepose eller noe slik til lillegutt. Kom plutselig på at vi ikke har noe "yttertøy" til han.. Hva trenger man egentlig? Ellers så tror jeg vi haR bestemt oss for navn nå! Så da blir det lille B :D hvis han ikke kommer ut og ligner veldig på en A Gøy med navnevalg! vi må ordne noe nye klær siden vi fikk vite i dag at lillemor er litt liten. Nytt hentesett fra hvor liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 11. mars 2015 #1964 Del Skrevet 11. mars 2015 Så koselig med hentesett og navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #1965 Del Skrevet 11. mars 2015 Ja, er koslig! jeg har kallt han B en stind i magen nå litt ubevisst:) og når mannen ut av det blå sier at han liker det navnet best så var det jo enkelt! Jeg tenker at vi får brette det vi kan på hentesettet så får han heller bare svømme litt i det tenker også jeg må kjøpe litt mer klær i str 50 siden han er estimert til å være rundt 2800 ved termin. Men de kan jo ta helt feil, så tenker vi venter til gan er født. Mulig vi trenger str 44 også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 11. mars 2015 #1966 Del Skrevet 11. mars 2015 Ingenting er bedre enn å være enig. Kan være greit å vente. Man vet jo aldri, men hvor feil kan de ta ved måling av babyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #1967 Del Skrevet 11. mars 2015 Ingenting er bedre enn å være enig. Kan være greit å vente. Man vet jo aldri, men hvor feil kan de ta ved måling av babyen? Har hørt om at folk har fått babyer som er så mye som 1000g større eller mindre. Hvis eks hodet er stort/lite er det visst vanlig å få feil.. Her var det helt etter målene. Har litt i 50 så vi klarer oss:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 11. mars 2015 #1968 Del Skrevet 11. mars 2015 Har hørt om at folk har fått babyer som er så mye som 1000g større eller mindre. Hvis eks hodet er stort/lite er det visst vanlig å få feil.. Her var det helt etter målene. Har litt i 50 så vi klarer oss:) Oi.. 1000 g er mye. Ok, så de treffer bedre med estimering dersom proporsjonene er på samme gjennomsnitt ca? Her er nemlig alle målene litt under gjennomsnittet så da betyr det at det kanskje er lettere å estimere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 11. mars 2015 #1969 Del Skrevet 11. mars 2015 Jeg ser de fleste bretter ermer litt opp osv i starten. De vokser fort. Husker lillebroren min var for stor til str 50 og de hadde selvfølgelig kjøpt masse i str 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #1970 Del Skrevet 11. mars 2015 Oi.. 1000 g er mye. Ok, så de treffer bedre med estimering dersom proporsjonene er på samme gjennomsnitt ca? Her er nemlig alle målene litt under gjennomsnittet så da betyr det at det kanskje er lettere å estimere? Ja, er i hvertfall slik jeg har forstått det:) her er det også litt under snitt på alt, men mest på mage.... jeg har ikke så veldig stor mage heller da, så tror ikke han er kjempe stor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #1971 Del Skrevet 11. mars 2015 Jeg ser de fleste bretter ermer litt opp osv i starten. De vokser fort. Husker lillebroren min var for stor til str 50 og de hadde selvfølgelig kjøpt masse i str 50 Hehe ja den er sur:p her har vi vel 4 bodyer, 2 nattdrakter, 1 tights og 2 strømpebukser (50/56). Så er nok til vi kommer oss ut for å kjøpe mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 11. mars 2015 #1972 Del Skrevet 11. mars 2015 Ja, er i hvertfall slik jeg har forstått det:) her er det også litt under snitt på alt, men mest på mage.... jeg har ikke så veldig stor mage heller da, så tror ikke han er kjempe stor.. Ah, spennende å se når babyen kommer Ikke jeg heller, men fikk beskjed om at det skyldes at hun ligger veldig langt inn mot ryggen Deilig å ikke ha superstor mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 11. mars 2015 #1973 Del Skrevet 11. mars 2015 Hehe ja den er sur:p her har vi vel 4 bodyer, 2 nattdrakter, 1 tights og 2 strømpebukser (50/56). Så er nok til vi kommer oss ut for å kjøpe mer.. Ja str 56 var på kanten så han var stor og da. Ja, det er en start, men heldigvis er butikkene åpne bare du ikke føder i påsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #1974 Del Skrevet 11. mars 2015 Ja! Absolutt! Føler meg rimelig sprek egentlig men får jo ikke gjort så mye pga forbud:p Ja, det var det! Men da bruker vi bare sykehustøy først og kommer vi hjem da så går vi vaske klær som bare det:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 11. mars 2015 #1975 Del Skrevet 11. mars 2015 Ja! Absolutt! Føler meg rimelig sprek egentlig men får jo ikke gjort så mye pga forbud:p Ja, det var det! Men da bruker vi bare sykehustøy først og kommer vi hjem da så går vi vaske klær som bare det:p Forbud er kjipt legger en god demper på ting. Ja alt går er ikke stengt hver dag heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #1976 Del Skrevet 11. mars 2015 Forbud er kjipt legger en god demper på ting. Ja alt går er ikke stengt hver dag heller! Ja, føler det er forbud mot alt nå ingen sex, ikke tur, ikke vaske osv.. Alt går! de klarer seg de små så lenge de får mat og omsorg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 11. mars 2015 #1977 Del Skrevet 11. mars 2015 Ja, føler det er forbud mot alt nå ingen sex, ikke tur, ikke vaske osv.. Alt går! de klarer seg de små så lenge de får mat og omsorg:) Så nedtur. Tur får jeg lov til, men det er det. Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #1978 Del Skrevet 11. mars 2015 Så nedtur. Tur får jeg lov til, men det er det. Ja De har ike sagt at jeg ikke får gå tur, men at om det utløste vonde kynnere så kunne jeg ikke. Og det utløser dessverre vonde kynnere om ikke lenge er det tur med barnevogn Ny kontroll på sykehuset i morgen! Håper alt er fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 12. mars 2015 #1979 Del Skrevet 12. mars 2015 Hehe, ja da slipper du det!:D håper du også føder snart! Når skulle du til jordmor igjen? Torsdag neste uke, da er jeg nesten 38 uker Hun skal strippe meg om jeg er moden. Så får vi se da, håper jeg er moden!! Har hatt masse maserier ikveld, holdt på i noen timer. Men det tar seg ikke opp og er litt varierende i smerte. Det må jo skje noooe der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 12. mars 2015 #1980 Del Skrevet 12. mars 2015 De har ike sagt at jeg ikke får gå tur, men at om det utløste vonde kynnere så kunne jeg ikke. Og det utløser dessverre vonde kynnere om ikke lenge er det tur med barnevogn Ny kontroll på sykehuset i morgen! Håper alt er fint:) Åh sånn ja. Det fikk jeg også høre, men turer går greit her så lenge jeg ikke fjellklatrer. Åh Lykke til i dag! Håper det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå