Thalassos Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Jeg trakk én tann oppe, og operterte bort en nede igår. Igår hadde jeg så vondt at jeg trode jeg skulle stryke med, idag er det så utrolig mye bedre! Men - jeg har fått fullstendig låsning i kjeven. Jeg klarer ikke åpne munnen eller ligge på siden. Jeg har ikke spist på over et døgn (og det går helt fint, jeg har nok å ta av), men jeg er så tørr i munnen. Er det ok å spise Läkerol? Jeg tenker på hullene som er der (de er sydd). Og når jeg klarer å åpne munnen igjen, er det ok å spise brød eller andre ting som legger seg i hullene, eller er ikke det noen fare når det er sydd? Takk for svar! Og forresten, dere som skal/tenker på å ta visdomstennene: Jeg har forferdelig tannlegeskrekk, og det gikk over all forventning, selv uten beroligende
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Om du ikke klarer å spise noe særlig, så få i deg væske, rikelig med væske. Klarer du bruke sugerør for å få i drukket? Grøt på teskje spiste jeg da jeg hadde kjevesperre. Tror det som er sterkt på smak kan svi i sårkantene? Det gror og leges fort i munnen. Men har du fortsarr kjevelåsing i morgen, ring og hør med dem som opererte deg.Anonymous poster hash: 189d0...c82
Thalassos Skrevet 5. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2014 Om du ikke klarer å spise noe særlig, så få i deg væske, rikelig med væske. Klarer du bruke sugerør for å få i drukket? Grøt på teskje spiste jeg da jeg hadde kjevesperre. Tror det som er sterkt på smak kan svi i sårkantene? Det gror og leges fort i munnen. Men har du fortsarr kjevelåsing i morgen, ring og hør med dem som opererte deg.Anonymous poster hash: 189d0...c82 Av en eller annen grunn har jeg dritvondt i halsen, så det gjør veldig vondt å svelge (akkurat som da jeg tok mandlene), men har fått i meg litt vann med sånn spruteflaske. Å drikke med sugerør er umulig.. Det svir ikke noe særlig med Lakerol, men tenkte på at det er ganske syrlig, men det har vel kanskje ikke noe å si? Skal ta stingene på torsdag, så håper at det er bedre til da. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Jeg trakk én tann oppe, og operterte bort en nede igår. Igår hadde jeg så vondt at jeg trode jeg skulle stryke med, idag er det så utrolig mye bedre! Men - jeg har fått fullstendig låsning i kjeven. Jeg klarer ikke åpne munnen eller ligge på siden. Jeg har ikke spist på over et døgn (og det går helt fint, jeg har nok å ta av), men jeg er så tørr i munnen. Er det ok å spise Läkerol? Jeg tenker på hullene som er der (de er sydd). Og når jeg klarer å åpne munnen igjen, er det ok å spise brød eller andre ting som legger seg i hullene, eller er ikke det noen fare når det er sydd? Takk for svar! Og forresten, dere som skal/tenker på å ta visdomstennene: Jeg har forferdelig tannlegeskrekk, og det gikk over all forventning, selv uten beroligende Ta en telefon til tannlegen...? Anonymous poster hash: 44b3a...4d9
Thalassos Skrevet 5. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2014 Ta en telefon til tannlegen...? Anonymous poster hash: 44b3a...4d9 Klarer ikke snakke pga kjevesperren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå