AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #21 Skrevet 6. august 2014 Jeg hadde også kontakt med en sånn en, fra sukker. Vi bodde i ulike byer og derfor gikk det en stund før vi møtte hverandre. I mellomtiden chattet vi og sendte sms, og da sendte han meg bilde av løken sin en gang. Jeg syns også det ble rart...Jeg valgte å møte ham men det ble ikke mer enn èn kaffe. Hvem vil ha en mann som sender penisbilder til randoms? Anonymous poster hash: d28d8...9f4 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #22 Skrevet 6. august 2014 Jeg har også fått bilder helt plutselig i samtaler og to har vist seg frem "tilfeldig" på skype også. Det er så utrolig uhøflig. Mennene blir så veldig små og stakkarslige i mine øyne. Jeg droppet dem etter det. For å si det en gang for alle: bilder av kroppsdeler er ikke ønskelig for min del. Anonymous poster hash: ce8fc...c52 3
pantertante Skrevet 6. august 2014 #23 Skrevet 6. august 2014 Det er prosjektering. Dvs. han vil se bilder av deg naken, så han tror det samme gjelder for deg. Anonymous poster hash: 7ea5f...dc8 Dette er prosjektering; http://no.wikipedia.org/wiki/Prosjekterende Det handler om å ikke forstå at menn og kvinner er bygget forskjellig. Så disse mennene er bare behjelpelige med å vise kvinnene bilde av hva forskjellen består i, i tilfelle kvinnene ikke visste det? 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #24 Skrevet 6. august 2014 Jeg hadde aldri møtt en mann som sendte meg et slikt bilde, uten klar kontekst.Anonymous poster hash: 0a851...259 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #25 Skrevet 6. august 2014 Er det virkelig relativt vanlig at menn sender penisbilder til folk de knapt kjenner? Får inntrykk av det i denne tråden. Anonymous poster hash: a990f...f0f
mara2012 Skrevet 6. august 2014 #26 Skrevet 6. august 2014 Har vært borti noen sånne jeg og, og de har sendt penisbilder helt uoppfordret. Jeg har aldri snakka med de igjen, nettopp fordi en sånn fyr ser jeg ikke son kjærestemateriale. Ikke bare fordi det er lavmåk å sende nude pics, men fordi det gjefne skjer før vi i det hele tatt har bøitt ordentlig kjent, og da er det turnoff. 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #27 Skrevet 6. august 2014 Er det ikke bare en kropp da :D kjekt og vite lissom..... :D Den kan jo ikke vært en liten snurrebass da siden han hadde baller nok til og sende den.. Hvem veit, han er vel stolt av den :D Men pass på, som oftes sender de den ikke bare til deg.. De sender den til alle. Hadde aldri gått ut med han... Anonymous poster hash: 0a657...cd4 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #28 Skrevet 6. august 2014 Er det ikke bare en kropp da :D kjekt og vite lissom..... :D Den kan jo ikke vært en liten snurrebass da siden han hadde baller nok til og sende den.. Hvem veit, han er vel stolt av den :D Men pass på, som oftes sender de den ikke bare til deg.. De sender den til alle. Hadde aldri gått ut med han... Anonymous poster hash: 0a657...cd4 Kanskje du burde si: vi fyrer jo ikke opp grillen for det lille greiene der... :D hahahaha Da stopper det nok opp også Anonymous poster hash: 0a657...cd4 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #29 Skrevet 6. august 2014 Kanskje du burde si: vi fyrer jo ikke opp grillen for det lille greiene der... :D hahahaha Da stopper det nok opp også Anonymous poster hash: 0a657...cd4 Hahahhahaha Anonymous poster hash: 4c97d...cc4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #30 Skrevet 6. august 2014 Kanskje du burde si: vi fyrer jo ikke opp grillen for det lille greiene der... :D hahahaha Da stopper det nok opp også Anonymous poster hash: 0a657...cd4 Vi heiser heller ikke flagget. Anonymous poster hash: a990f...f0f 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #31 Skrevet 6. august 2014 Vi heiser heller ikke flagget. Anonymous poster hash: a990f...f0f Eller har du trøbbel i tårnet... :D hahaha Anonymous poster hash: 0a657...cd4 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #32 Skrevet 6. august 2014 Eller har du trøbbel i tårnet... :D hahahaAnonymous poster hash: 0a657...cd4 Ja, hehe. Var ikke det en reklame? Anonymous poster hash: a990f...f0f
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #33 Skrevet 6. august 2014 Jeg ser ihvertfall for meg en fyr som ikke skjønner seg på damer. Lykke til. Anonymous poster hash: 35596...1cf 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #34 Skrevet 7. august 2014 Sender bare bilder viss de blir etterspurt eg, korfor skal eg no begynne å sende kuk bilder ut av det blå. Stakkars jenter som sitter å forteller noke til foreldra sine på familiemiddagen og så kjem "DICK PIC". Anonymous poster hash: 96c1f...66c
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #35 Skrevet 9. august 2014 Jeg ser ihvertfall for meg en fyr som ikke skjønner seg på damer. Lykke til. Anonymous poster hash: 35596...1cf Enig. Tror det er veldig få, om noen, som setter pris på å få et slikt bilde av en nesten ukjent person. Anonymous poster hash: a990f...f0f 2
Gjest Sabrina Skrevet 10. august 2014 #36 Skrevet 10. august 2014 Det er prosjektering. Dvs. han vil se bilder av deg naken, så han tror det samme gjelder for deg. Anonymous poster hash: 7ea5f...dc8 Nei, det du mener er projeksjon.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #37 Skrevet 10. august 2014 Nei, det du mener er projeksjon. Er ikke greit med disse ordene som ligner sånn på hverandre. Anonymous poster hash: a990f...f0f
Sapientia Skrevet 10. august 2014 #38 Skrevet 10. august 2014 Jeg kjenner tydeligvis "feil" mannfolk for jeg har aldri fått et sånt bilde. Men kjenner andre som har og det har vel vært litt blandet angående hvor godt det ble mottatt. Noen digget det andre ble mer ille berørt.
Sophie-Ann Skrevet 11. august 2014 #39 Skrevet 11. august 2014 Jeg har fått sånne bilder av kompiser som er både gift og har barn.....alltid når de er full...drit kjipt.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #40 Skrevet 16. august 2014 Jeg har fått sånne bilder av kompiser som er både gift og har barn.....alltid når de er full...drit kjipt. Har du spurt dem når de er edru hvorfor de sender slike bilder? Anonymous poster hash: a990f...f0f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå