Gå til innhold

Bilde av .....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor liker menn å sende bilde av sin stive penis? Jeg har hatt kontakt med en fyr ganske lenge nå. Vi planlegger å treffe hverandre. Så sender han meg dette bilde av han selv, slik at jeg kan ha noe å glede meg til! Det ble litt turnoff må jeg si. Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 765a7...2c9

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Turn off. La meg heller bli overrasket.

• Liker 3
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Har lurt på det samme selv, og den hyggeligste fyr finner på dette. Jeg mister alltid interessen av dette.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd det... Og jeg har datet mye.

Anonymous poster hash: 719c0...a40
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller aldri opplevd dette, og jeg har virkelig også datet mye tidligere (men sjelden hatt sex med datene).

Anonymous poster hash: 283c1...5af
Skrevet

Hadde aldri falt meg inn å sende sånne type bilder til noen. Spesielle folk du roter med?

Tenk om sånne bilder kom ut på feil sider.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt noen damer på tinder og møteplassen, som jeg har sendt penisbilder til på snap. Men det er aldri jeg som starter dette sirkuset. Jeg blei ganske forlegen da jeg gjorde det første gang, men når de starter med å sende puppebilder etc, så lar jeg meg rive med.

Anonymous poster hash: e8017...af8

Gjest Whitestripes
Skrevet

Mannfolk er så stolte av penisen sin, vet du. Derfor gjør de sånn. Og når de er så stolte av den selv, tror de jo at damene blir så imponert av sånne bilder, at de ikke klarer motså den.

For mange år siden, pratet jeg med en fyr på mns. Plutselig drar han den fram og begynner å runke foran cam`en. Jeg ble så satt ut at jeg smelte igjen pc`n og snakket aldri med fyren igjen. Altså, hva håper man å oppnå med sånn?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Mannfolk er så stolte av penisen sin, vet du. Derfor gjør de sånn. Og når de er så stolte av den selv, tror de jo at damene blir så imponert av sånne bilder, at de ikke klarer motså den.

For mange år siden, pratet jeg med en fyr på mns. Plutselig drar han den fram og begynner å runke foran cam`en. Jeg ble så satt ut at jeg smelte igjen pc`n og snakket aldri med fyren igjen. Altså, hva håper man å oppnå med sånn?

Tja, hva med kvinnfolk som flasher tits på snap?

Gjest Whitestripes
Skrevet

Tja, hva med kvinnfolk som flasher tits på snap?

Like dumt i mine øyne.

• Liker 4
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Kanskje han var litt nervøs for om den var bra nok TS?

Høres uansett merkelig ut å sende et slikt bilde til en man akkurat skulle på date med syntes jeg......Men om kjærsten eller en dame ber om å få det bør hun tåle det.

Endret av HarryDotter
AnonymBruker
Skrevet

Det er prosjektering. Dvs. han vil se bilder av deg naken, så han tror det samme gjelder for deg.

Jeg har aldri opplevd det, men kjenner mange kvinner som har det. De vil bare ha bilder av deg tilbake.

Anonymous poster hash: 7ea5f...dc8
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri opplevd noe sånt, har datet en god del. Inkludert enkelte som har vist seg å kun være ute etter sex, men de har aldri brukt en slik taktikk med å sende bilder eller slibrige meldinger,på meg. Tar det som et komplimang egentlig :)

Anonymous poster hash: 98270...eaf
Gjest brutal_mann
Skrevet

Dette er menn sin variant av der kvinner gir menn blomster. Menn vil gjerne se kvinnens kropp og tror derfor at hun like gjerne vil se hans. Mens kvinner tror at menn vil ha blomster fordi kvinner liker å få blomster. Det handler om å ikke forstå at menn og kvinner er bygget forskjellig.

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Like dumt i mine øyne.

Pfff! La oss få motta så mye pupper vi vil :briller2::skya:

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Han er nok stolt av tingen hans og det kan han med rette være ;) Men så var det jeg da som forsøker å være seriøs og ordntlig. Vi snakket om sex osv men ikke ba jeg om å se den og han ba heller ikke om å se noe av meg. Nå har vi hatt kontakt ei god stund også. Føler han at han kjenner meg så godt nå at han kan gjøre det?! Sender dere menn bilder til damer dere vil være ordntlig med eller til de dere bare vil ha en omgang med?

Skrevet

Hvorfor liker menn å sende bilde av sin stive penis? Jeg har hatt kontakt med en fyr ganske lenge nå. Vi planlegger å treffe hverandre. Så sender han meg dette bilde av han selv, slik at jeg kan ha noe å glede meg til! Det ble litt turnoff må jeg si. Hva mener dere?

hahahahah

AnonymBruker
Skrevet

Dette er menn sin variant av der kvinner gir menn blomster. Menn vil gjerne se kvinnens kropp og tror derfor at hun like gjerne vil se hans. Mens kvinner tror at menn vil ha blomster fordi kvinner liker å få blomster. Det handler om å ikke forstå at menn og kvinner er bygget forskjellig.

Hæe?

Så ifølge din teori er det helt normalt at menn sender slike bilder til "fremmede" damer?

Nei. Det er det ikke. Heldigvis har menn flest mer sosial IQ enn som så.

Anonymous poster hash: 98270...eaf

• Liker 4
Skrevet

Dette har jeg aldri hatt noen interesse av å gjøre, ettersom min penis ikke er særlig å skryte av. Men pungen min når meg snart ned til knærne, så det måtte i så fall ha blitt et pung-bilde etterfulgt av et spørsmål om teabagging kanskje kunne vært noe å finne på.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg aldri hatt noen interesse av å gjøre, ettersom min penis ikke er særlig å skryte av. Men pungen min når meg snart ned til knærne, så det måtte i så fall ha blitt et pung-bilde etterfulgt av et spørsmål om teabagging kanskje kunne vært noe å finne på.

Dette lukter det suksess av. Er få ting som kan måle seg med ett par baller som henger langt nedenfor penis.

Type "gammelmanns-pung"

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...