ol93 Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Var hos legen og fikk vite at jeg har isjias? Sa at hvis ikke jeg ble bedre etter to uker måtte jeg ta MR, i verste fall operere. Noen som har erfaring med isjias og hva som man evt kan gjøre for at det skal bl bedre? legen sa at jeg ikke skulle løfte/bære noe tungt, så det holder jeg meg unna.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Prolaps med inneklemt isjias er ikke godt! Det må være alvorlig hvis legen mener du må operere. Men rart du ikke ble sendt rett til MR for å fastslå diagnose? Uansett, lytt til kroppen. Ikke bli liggende i sengen, da blir det vondt verre, vær i bevegelse og unngå asfalt og andre harde underlag. Gå turer i skogen, det gjør underverker! Anonymous poster hash: 2d79d...5fa
ol93 Skrevet 5. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2014 Prolaps med inneklemt isjias er ikke godt! Det må være alvorlig hvis legen mener du må operere. Men rart du ikke ble sendt rett til MR for å fastslå diagnose? Uansett, lytt til kroppen. Ikke bli liggende i sengen, da blir det vondt verre, vær i bevegelse og unngå asfalt og andre harde underlag. Gå turer i skogen, det gjør underverker!Anonymous poster hash: 2d79d...5fa [/ Ok, så det hjelper med turer i utgjevnt terreng. Ja, rart jeg ikke ble sendt rett til mr. Men takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå