Gå til innhold

Hvorfor slette brukeren?

Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87
Skrevet

Ser stadig at brukere plutselig har slettet seg selv. Ikke at det har gått lang tid mellom de har vært aktive heller, men at det har skjedd pluselig. Kan ha svart på mange spørsmål og deretter poff-er de borte. Hvorfor så plutselig? Finner dere ut at det tar for mye tid, eller hva er grunnen til at dere så plutselig sletter brukeren, når dere tydeligvis har vært ganske aktiv her.

Kanskje noen som har slettet en tidligere bruker og opprettet en ny har noen svar?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser stadig at brukere plutselig har slettet seg selv. Ikke at det har gått lang tid mellom de har vært aktive heller, men at det har skjedd pluselig. Kan ha svart på mange spørsmål og deretter poff-er de borte. Hvorfor så plutselig? Finner dere ut at det tar for mye tid, eller hva er grunnen til at dere så plutselig sletter brukeren, når dere tydeligvis har vært ganske aktiv her.

Kanskje noen som har slettet en tidligere bruker og opprettet en ny har noen svar?

Det hender rett som det er at noen mobbes vekk.

På dette forumet er det nemlig helt akseptert med mobbing.

Jeg kommer f. eks. aldri til å poste med nick igjen, og kan ikke bruke forumet som jeg gjorde etter at noen la meg for hat. De er her enda, men jeg nevner ikke navn.

Anonymous poster hash: 1589c...27c

• Liker 7
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Jeg slettet en gang fordi jeg hadde grunn til å tro at noen jeg kjente visste hvem jeg var og stalket meg. Og denne noen var ikke noen jeg ville blottlegge meg noe særlig for.

En annen gang bare klikket det for meg og jeg slettet meg fordi jeg var møkka lei og hadde fått KG langt opp i halsen og smalt igjen laptopen og sverget på at jeg aldri skulle kaste bort tid på dette forumet igjen.

Men så har man jo gjerne litt tid å kaste bort på kveldene da, så jeg endte jo her igjen..

Så skrev jeg mye under AB da, men da er det så vanskelig å holde oversikten over hvilke diskusjoner man er aktiv i.

Så nå sitter jeg her og skriver under nick igjen.

Og blir irritert over de samme folka, og er ganske sikker på at jeg er avslørt av de samme folka.

Fuck it.

• Liker 3
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg kommer f. eks. aldri til å poste med nick igjen, og kan ikke bruke forumet som jeg gjorde etter at noen la meg for hat. De er her enda, men jeg nevner ikke navn.

Men dersom du bruker et nytt nick tror du du kommer til å bli lagt for hat på nytt da?

Forresten så visste jeg ikke dette med mobbing, det er jo kjempedumt og kjedelig å det må være sånn. Skulle ønske voksne mennesker visste bedre.

Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg slettet en gang fordi jeg hadde grunn til å tro at noen jeg kjente visste hvem jeg var og stalket meg. Og denne noen var ikke noen jeg ville blottlegge meg noe særlig for.

En annen gang bare klikket det for meg og jeg slettet meg fordi jeg var møkka lei og hadde fått KG langt opp i halsen og smalt igjen laptopen og sverget på at jeg aldri skulle kaste bort tid på dette forumet igjen.

Men så har man jo gjerne litt tid å kaste bort på kveldene da, så jeg endte jo her igjen..

Så skrev jeg mye under AB da, men da er det så vanskelig å holde oversikten over hvilke diskusjoner man er aktiv i.

Og blir irritert over de samme folka, og er ganske sikker på at jeg er avslørt av de samme folka.

Fuck it.

Det klikket for deg? På grunn av hvordan folk her inne var mot deg liksom, eller fordi diskusjonene var repeterende eller hva?

AnonymBruker
Skrevet

Fuck it.

Hvis du haker av for "følg dette emnet" kan du lagre de diskusjonene som du følger med i, også anonymt.

Anonymous poster hash: 5629c...82b

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Det klikket for deg? På grunn av hvordan folk her inne var mot deg liksom, eller fordi diskusjonene var repeterende eller hva?

Hvis det ikke klikker for deg etter en stund på KG bør du bli bekymret ;-)

• Liker 19
Gjest supernova_87
Skrevet

Hvis det ikke klikker for deg etter en stund på KG bør du bli bekymret ;-)

Haha, okei, jeg skal huske det!

Hvorfor klikker det for deg da, folk som er fæle, eller diskusjonene som er repeterende, eller de evige "hvordan er kroppen"-trådene?

AnonymBruker
Skrevet

Men dersom du bruker et nytt nick tror du du kommer til å bli lagt for hat på nytt da?

Forresten så visste jeg ikke dette med mobbing, det er jo kjempedumt og kjedelig å det må være sånn. Skulle ønske voksne mennesker visste bedre.

Med et nick kan folk forfølge deg og samle informasjon. Og det gjør de. Den blir brukt mot folk, tatt ut av sammenheng, og misbrukt til mobbing av verste sort.

Et nytt nick betyr bare at prosessen kan startes på nytt.

Hvis man skal bli likt på kg, må man være slem og uærlig, og det gidder jeg ikke.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fordi de skjønner hvor mye de har utlevert om mannen, svigermor og at de har Ludo (KGs morsomme ord for sex som Åfforno fant på i sin tid). Dagbøkene som oser av sensitiv informasjon, har funnet ut hvem mange er i virkeligheten kun av å lese dagbøkene.

Anonymous poster hash: fc2ad...bc5

• Liker 8
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Repterende diskusjoner, samme dumme argumentasjon. Eller manglende argumentasjon. Mangel på logikk eller regelrett dumhet er griseirriterende.

Til daglig så går man jo ikke inn i diskusjoner med folk hvor man ser med en gang at det ikke er noen hjemme. Man forholder seg gjerne ikke til dem engang, møter dem ikke så ofte. Og når man gjør det, så lar man det bare ligge med en gang de åpner kjeften og kommer med den type idiotiske påstand hvor du bare VET at denne karen har bestemt seg for dette og det er ingen poeng i å slå hodet i den veggen der. Man kjenner dem gjerne heller ikke godt nok til at man gidder. Jeg er jo ikke venner med idioter.

På den måten unngår jeg å bli rabiat i det såkalte virkelige liv.

Men her inne så blir man gjerne med på en diskusjon i en tråd, kanskje åpningsinnlegget fenget eller provoserte, kanskje noen andre i tråden var interessante. Eller kanskje man bare kjedet seg. Og så er jeg plutselig inne i diskusjon som er av nøyaktig den typen jeg hater, med nøyaktig den type diskusjonspartner jeg hater. Men jeg klarer faen ikke å slutte, jeg er så engasjert i å overbevise denne veggen om at jeg har poeng, selv om jeg selvsagt vet at det er helt umulig. Og etter en sånn uendelig sirkel med same shit as always så kan det klikke for meg.

Sist hadde det også litt med at noen var ute etter meg. Ikke noe jeg tok veldig personlig, jeg ble ikke mobbet eller noe. Bare veldig irriterende når noen har bestemt seg for at du er sånn og slik og mener ditt og datt så gjør de sitt beste for å mistolke det du skriver til å passe inn i det bildet de har av deg. Det er den helt klare fordelen med å være AB fremfor å ha nick, som AB leses bare innlegget, det blir ikke lagt sammen med en subjektiv oppfatning/fordommer om din "persona" på KG. Å skifte nick veldig ofte hjelper også litt.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er enig. Nå skal det sies at jeg både er spydig til de som legger opp for det og hjertevarme for disse gode menneskene som man treffer på en gang i blant. Dette er nok ikke er svar til deg hovedsakelig, men noe jeg gjerne selv skulle ha skrevet.

Etter å omtrent ha blitt hengt ut i en tråd hvor jeg måtte selv stå fram for noe jeg slettes ikke er, fristet det lite å logge seg inn her. AB ble brukt en stund før jeg "turte" å poste normalt med nick, noe som er synd. Når en blir redd for heksejakt så mister man litt av gleden.

• Liker 2
Gjest supernova_87
Skrevet

Med et nick kan folk forfølge deg og samle informasjon. Og det gjør de. Den blir brukt mot folk, tatt ut av sammenheng, og misbrukt til mobbing av verste sort.

Et nytt nick betyr bare at prosessen kan startes på nytt.

Hvis man skal bli likt på kg, må man være slem og uærlig, og det gidder jeg ikke.

Jeg er enig. Nå skal det sies at jeg både er spydig til de som legger opp for det og hjertevarme for disse gode menneskene som man treffer på en gang i blant. Dette er nok ikke er svar til deg hovedsakelig, men noe jeg gjerne selv skulle ha skrevet.

Etter å omtrent ha blitt hengt ut i en tråd hvor jeg måtte selv stå fram for noe jeg slettes ikke er, fristet det lite å logge seg inn her. AB ble brukt en stund før jeg "turte" å poste normalt med nick, noe som er synd. Når en blir redd for heksejakt så mister man litt av gleden.

Wow, jeg ante virkelig ikke at sånt foregikk her! Det er jo utrolig unødvendig? Skjønner ikke at folk gidder, verken her, eller i det virkelige liv. Kjedelig at dere har måtte oppleve det! Men er det mange som angriper samtidig da eller hvordan funker det, og hvordan er det i nye diskusjoner, er det anstrengt til de brukerne som var kjipe i utgangspunktet eller er det glemt?

Skrevet

Wow, jeg ante virkelig ikke at sånt foregikk her! Det er jo utrolig unødvendig? Skjønner ikke at folk gidder, verken her, eller i det virkelige liv. Kjedelig at dere har måtte oppleve det! Men er det mange som angriper samtidig da eller hvordan funker det, og hvordan er det i nye diskusjoner, er det anstrengt til de brukerne som var kjipe i utgangspunktet eller er det glemt?

Merker det frister lite å svare på denne, men nå har jeg lagt opp til det selv. Det skjer og det skjer gjerne når ingen av mod eller admin er pålogget, det blir som en lek mellom katt og mus. Heldigvis virker det som det skjer sjeldent, men hva har det å si når man plutselig sitter midt i smørøyet? Som regel drar man på seg en etter en til slutt hvor den den store stygge ulven står igjen og begynner med personangrep. Ja, jeg forventet både utestengelse og advarsel av admin etter trådens død men heldigvis gikk det bra. Dessverre gikk det ikke like bra for selvfølelsen.

Du ser det vel, disse som må kommentere ett eller annet når en synspunkt er postet. "40something kg og 166cm" - fy faen så jævlig spinkel, ingen liker beinrangler. Det finnes mennesker på dette forumet som liker å øddelegge dagen for andre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har vært her ikke noen uker, men vurderer sterkt å slette meg og finne på noe bedre å bruke tiden på.

Fordi jeg har mye kunnskap om mangt og mye, men her inne blir en tråkka ned i skosålene av enkelte om en viser at en kan noe. Da er det kilde for ditt og kilde for datt, også kommer noen medmsitater fra aviser og andre halvseriøse dokumenter og mener det som har stått i avisa er den fulle og hele sannhet. Alle andre enn dem selv er helt tomme i toppen.

Det er vedlig skjeldent at trådstarter kommer tilbake i tråden og takker, her er massevis av spydigheter, mobbing, mobbing på et svært lavt nivå. For å unngå store lange diskusjoner og pirking på feil har jeg noen ganger sendt personlig meld. Til personer som virkelig trenger hjelp. Da har jeg fått veldig positive tilbakemeldinger, det veier litt opp for all den negative skittkastingen enkelte kommer med, og det noen som er gjengangere og bedrevitere, har jeg lagt merke til, allerede.

Moderator burde bli mye strengere, luke bort ufinheter og stanse diskusjoner der det går ikke bare en men flere kuler varmt.

Jeg skjønner jo på sprøk og ordforåd at her er en del psykiatri her inne og det prøver jeg å ligge unna, for da er du garantert å komme i diskusjoner og få spydigheter etter deg. Det er jo en grunn til at mange aviser har endret fra anonym til fullt navn i sine diskusjonstråder ang. Saker sommstår i avisa.

Om jeg sletter meg, og sier farvel, her inne, vet jeg ikke men jeg ser ikke bort i fra det. Flere av dem som skriver her kommer aldri til å endre seg, så det er lettere å holde segunna enn å stikke hånda inn i et vebsebol.

Anonymous poster hash: 8f5b5...3d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sletter brukeren min i eksamensperioden for å redusere sjansen for at jeg brukte tid på KG.

Anonymous poster hash: 864ce...86e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slettet meg på grunn av en bruker, fordi at jeg opplevde at denne brukeren var opphengt i meg og forfulgte meg i tråder med uønsket oppmerksomhet, som i tillegg var veldig avsporende. Jeg ble aldri redd eller såra eller noe sånt, men jeg opplevde det slik at vedkommende ødela tråder. Det var virkelig plagsomt, og litt flaut, på et tidspunkt. Jeg valgte å slette meg på grunn av dette, i all hovedsak, men jeg kan også relatere meg til det HootyMcOwlface skriver.

Anonymous poster hash: e970f...b2c
  • Liker 2
Gjest supernova_87
Skrevet

Merker det frister lite å svare på denne, men nå har jeg lagt opp til det selv. Det skjer og det skjer gjerne når ingen av mod eller admin er pålogget, det blir som en lek mellom katt og mus. Heldigvis virker det som det skjer sjeldent, men hva har det å si når man plutselig sitter midt i smørøyet? Som regel drar man på seg en etter en til slutt hvor den den store stygge ulven står igjen og begynner med personangrep. Ja, jeg forventet både utestengelse og advarsel av admin etter trådens død men heldigvis gikk det bra. Dessverre gikk det ikke like bra for selvfølelsen.

Du ser det vel, disse som må kommentere ett eller annet når en synspunkt er postet. "40something kg og 166cm" - fy faen så jævlig spinkel, ingen liker beinrangler. Det finnes mennesker på dette forumet som liker å øddelegge dagen for andre.

Så de som holder på sånn passer faktisk på at ingen mod eller admin er pålogget? Fader altså, skjønner ikke folk som det der, hvordan er gøy å få andre til å føle seg dårlig. Æsj.

:hug: Du er verdifull du, uansett! :danse:

Gjest supernova_87
Skrevet

Har vært her ikke noen uker, men vurderer sterkt å slette meg og finne på noe bedre å bruke tiden på.

Fordi jeg har mye kunnskap om mangt og mye, men her inne blir en tråkka ned i skosålene av enkelte om en viser at en kan noe. Da er det kilde for ditt og kilde for datt, også kommer noen medmsitater fra aviser og andre halvseriøse dokumenter og mener det som har stått i avisa er den fulle og hele sannhet. Alle andre enn dem selv er helt tomme i toppen.

Det er vedlig skjeldent at trådstarter kommer tilbake i tråden og takker, her er massevis av spydigheter, mobbing, mobbing på et svært lavt nivå. For å unngå store lange diskusjoner og pirking på feil har jeg noen ganger sendt personlig meld. Til personer som virkelig trenger hjelp. Da har jeg fått veldig positive tilbakemeldinger, det veier litt opp for all den negative skittkastingen enkelte kommer med, og det noen som er gjengangere og bedrevitere, har jeg lagt merke til, allerede.

Moderator burde bli mye strengere, luke bort ufinheter og stanse diskusjoner der det går ikke bare en men flere kuler varmt.

Jeg skjønner jo på sprøk og ordforåd at her er en del psykiatri her inne og det prøver jeg å ligge unna, for da er du garantert å komme i diskusjoner og få spydigheter etter deg. Det er jo en grunn til at mange aviser har endret fra anonym til fullt navn i sine diskusjonstråder ang. Saker sommstår i avisa.

Om jeg sletter meg, og sier farvel, her inne, vet jeg ikke men jeg ser ikke bort i fra det. Flere av dem som skriver her kommer aldri til å endre seg, så det er lettere å holde segunna enn å stikke hånda inn i et vebsebol.

Anonymous poster hash: 8f5b5...3d1

Jeg skjønner hva du sier. Jeg har alltid tenkt at man diskuterer ikke for å overbevise andre om at en selv har rett men for å lære, og få større innsikt, fra begge sider av saken. Det har jo ikke noe for seg om alt man gjør i en diskusjon er å overbevise andre om at sin egen sannhet er den eneste rette. Det er bra at du noen ganger heller sender svar direkte til den som spør, det blir nok satt pris på!

En ting jeg ikke skjønte derimot, er at du skriver at det er en del psykiatri her inne? Hva mente du med det egentlig? At de som sliter psykisk er mer frekke? :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Mange av de som sier at de føler seg mobbet er ofte med på å mobbe andre igjen i andre tråder og har ofte stråmenn og fører person foran sak. Har ofte sett at de som føler seg mobbet er med i en lynsje kampanje mot andre.

Anonymous poster hash: 9e4f8...44a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...