Noma Skrevet 4. august 2014 #21 Skrevet 4. august 2014 Jeg hadde synes det var sjarmerende om han dro fram en gammal haug av en telefon... Ellers bryr jeg meg ikke særlig mye om telefonen, med mindre han sitter og trykker på den stadig vekk.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. august 2014 #22 Skrevet 4. august 2014 Jeg hadde nok stussa litt om han hadde en taste-telefon. Det er jo ikke så vanlig nå for tiden. Også hadde det nok blitt dyre telefonregninger hvis vi måtte sende sms'er hele tiden i stedenfor imessage eller facebookchat. Jeg bruker stort set facebookchat i stedenfor sms. Også hadde vi kanskje ikke passet så veldig godt sammen, for jeg synes elektroniske duppeditter (generelt) er litt moro. Anonymous poster hash: c2aad...a6a Dyrt med sms? Betaler 199 i måneden for fri tale, sms, mms og 1 GB. 1
Gjest Awzm me Skrevet 4. august 2014 #23 Skrevet 4. august 2014 Jeg ville synes det var litt trist om det var en mobil som ikke kunne ha fb/messenger og snapchat, da jeg liker å kommunisere slikt og ved sms om jeg ikke har internett, og liker sjeldent å ringes
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #24 Skrevet 4. august 2014 Jeg hadde nok stussa litt om han hadde en taste-telefon. Det er jo ikke så vanlig nå for tiden. Også hadde det nok blitt dyre telefonregninger hvis vi måtte sende sms'er hele tiden i stedenfor imessage eller facebookchat. Jeg bruker stort set facebookchat i stedenfor sms. Også hadde vi kanskje ikke passet så veldig godt sammen, for jeg synes elektroniske duppeditter (generelt) er litt moro. Anonymous poster hash: c2aad...a6a Stussa litt fordi det ikke er så vanlig - hvorfor??Anonymous poster hash: 41d49...467
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #25 Skrevet 4. august 2014 Det jeg lurer på er hvor mye man legger merke til telefonen til den du dater? Ser du på om han har en ny dyr telefon eller om han har en billig en? Klarer du evt. se forskjell? Hva hvis daten drar opp en skikkelig billig telefon som ikke er smart engang? Anonymous poster hash: c1488...03f Bryr meg null og niks om telefonen til en date. Har selv en billig gammel variant fra Clas Ohlson. Anonymous poster hash: c0206...dff
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #26 Skrevet 4. august 2014 Viktig for meg at han har dyr telefon. Har han en Rolex på armen i tillegg er han nesten garantert snøret i bånd (såfremt han ikke kjører Citroën eller en annen billig bil).Anonymous poster hash: f1dc3...819 Det er så lett gjennomskuelig når det er en Anonym som kommer med slike liksomsvar ... Anonymous poster hash: c0206...dff 1
Forglemmegei Skrevet 6. august 2014 #27 Skrevet 6. august 2014 Jeg var forlovet med en mann, men noen dager før vi skulle gifte oss hadde han kjøpt ny telefon, og det var en telefon jeg ikke likte. Da ble det ikke bryllup likevel. 1
Hecubaa Skrevet 6. august 2014 #28 Skrevet 6. august 2014 Jeg bryr meg svært lite om det, men syns som mange andre her at det er koselig hvis telefonen er såpass ny at den feks har snapchat. Jeg var en gang på date med en jeg hadde kjent noen måneder og som jeg var venn med på facebook, og mens jeg var på do så sjekket han oss inn på stedet vi var på med teksten "hehe, jadda" og blunkefjes. Jeg tror jeg hadde satt pris på om han hadde hatt en steinalder-telefon uten mulighet til å gjøre det..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå