Gå til innhold

Hvor viktig er telefonen til daten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg lurer på er hvor mye man legger merke til telefonen til den du dater? Ser du på om han har en ny dyr telefon eller om han har en billig en? Klarer du evt. se forskjell?

Hva hvis daten drar opp en skikkelig billig telefon som ikke er smart engang?

Anonymous poster hash: c1488...03f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om det er smarttelefon så merker jeg nok ikke noe særlig til dyr/billig. Om han derimot dro opp en forhistorisk tastetelefon, ville jeg nok lurt litt.

Anonymous poster hash: 19076...25b
  • Liker 3
Skrevet

Jo billigere telefon, jo bedre. Har han en gammel nokia blir jeg kjempeglad!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på at svært mange her i landet som egentlig ikke har råd til å kjøpe en Iphone eller annen dyr mobil så betyr det vel svært lite. Folk her til lands tar jo forbruker lån når de skal reise på ferie. Det bør selvfølgelig nevnes at enkelte folk prioriterer andre ting å bruke penger til enn en dyr mobiltelefon.

Både mange unge og voksne mennesker her til lands bruker jo mye tid å spille på telefonen sin, og begynner man å lure på hvorfor de gidder å bruke mye penger på noe som brukes mer som et leketøy enn en telefon.

Anonymous poster hash: 70d98...ef6
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Viktig for meg at han har dyr telefon. Har han en Rolex på armen i tillegg er han nesten garantert snøret i bånd (såfremt han ikke kjører Citroën eller en annen billig bil).

Anonymous poster hash: f1dc3...819

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde stusset på det om han ikke hadde hatt smart-telefon, men ikke at det hadde vært negativt, mer som en kuriositet. Jeg bruker mye funksjoner på telefonen min daglig, sjekker vær, sjekker mail, har huskelapper i evernote, leser på kindle-appen om jeg ikke har tatt med kindlen min, sjekker nyheter mens jeg venter på bussen, bruker lommelykten for å finne det som trillet under vaskemaskinen, bruker kalenderen til å holde styr på jobb og avtaler, osv. Tror jeg hadde blitt litt stressa med en gammeldags taste-telefon :P

Merke og sånt legger jeg ikke merke til.

• Liker 2
Skrevet

Heller en gammel Nokia enn at han er helt opphengt i alt som har med apper å gjøre.

Har selv en sliten Sony Ericsson. Jeg bruker telefonen til å ringe og sende melding, og til det duger den fint, så jeg ser ingen grunn til hvorfor jeg skulle hatt en annen.

• Liker 1
Skrevet

Rart spørsmål. Hvorfor skulle man bry seg om hvilken type telefon daten har?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han jeg liker har en "forhistorisk" Nokia, og det gjør ingenting 😍 Skjønner ikke dere som hadde lurt hvis det ble dratt opp en gammel mobil. Lurer mer på dere, jeg.

Anonymous poster hash: 41d49...467

AnonymBruker
Skrevet

Ehm... det betyr ikke en dritt.

Anonymous poster hash: 0f079...843
  • Liker 1
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om telefonen hans så lenge den fungerer for samtaler og sms.

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde igrunn bare vært fint om han hadde hadde en eldre mobiltelefon! Da hadde jeg tolket det dithen at han ikke er så opptatt av elektroniske duppeditter, men heller ønsker å være mer til stede i det daglige. Selv om jeg bare er i tyveårene, synes jeg det er et alt for teknologisk samfunn etter min smak. Folk skal sjekke dit, sjekke datt og man må for all del ikke glemme å sende beskjeder om at man har DEN fantastiske kvelden -hele kvelden.. For meg er det bare en positiv bonus!

Ps. Noen av disse teknologiske beskrivelsene, er satt noe på spissen.

Anonymous poster hash: 93eb7...dde
Gjest Timber
Skrevet

Hadde brydd meg mer om hvordan telefonen ble brukt enn hva slags modell. Om hun hadde sitti konstant med den i hånda, SMSet, sjekket FB og slikt, så hadde jeg garantert ikke spurt om en ny date.

Skrevet

Noe av det mest irriterende jeg vet om er mennesker som er helt oppslukt i telefonen sin, skal bare sjekke facebook, svare på meldinger, sjekke vg-nett og så videre. Da er det deilig med en person som har en forhistorisk telefon med knapper, som gjerne har det bestandig på lydløs og gjerne også glemmer den forskjellige plasser.

Deilig å slippe å være så jævlig tilgjengelig hele tiden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noe av det mest irriterende jeg vet om er mennesker som er helt oppslukt i telefonen sin, skal bare sjekke facebook, svare på meldinger, sjekke vg-nett og så videre. Da er det deilig med en person som har en forhistorisk telefon med knapper, som gjerne har det bestandig på lydløs og gjerne også glemmer den forskjellige plasser.

Deilig å slippe å være så jævlig tilgjengelig hele tiden.

Enig i dette. Er det noe som betyr null og niks, så er det hva slags telefon typen har. Men dersom han ikke klarer å legge den fra seg, er det et problem.

Anonymous poster hash: 30d07...2b1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste er at han klarer å bruke den - har møtt litt for mange av de som ikke svarer på meldinger, ikke ringer tilbake osv....

Anonymous poster hash: 148bf...772
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Praktisk om han har en telefon, så det går ann å ringe han.

Anonymous poster hash: fb508...e76
  • Liker 1
Skrevet

Tror jeg hadde følt litt negativt på det om han hadde en iphone, fordi jeg misliker iphone og apple generelt. Spesielt om det var en med spesiell farge.

Og en sånn klappe-sammen-telefon med store taster for svaksynte hadde fått meg til å gruble litt.

Dersom han hadde dratt opp en gammel Nokia tastetelefon derimot, hadde jeg syntes det var utrolig kult.

Andre nyere eller litt eldre smarttelefoner hadde jeg knapt registrert/lagt merke til, uansett alder eller størrelse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange jenter hadde sikkert blitt lykkeligere om typen ikke hadde telefon. Se bare på alle trådene som handler om hvorfor ringer han ikke, hvorfor svarer han ikke på melding, kan jeg sende ny melding når han ikke har svart eller maser jeg da, osv osv.

Anonymous poster hash: 30d07...2b1
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok stussa litt om han hadde en taste-telefon. Det er jo ikke så vanlig nå for tiden.

Også hadde det nok blitt dyre telefonregninger hvis vi måtte sende sms'er hele tiden i stedenfor imessage eller facebookchat. Jeg bruker stort set facebookchat i stedenfor sms.

Også hadde vi kanskje ikke passet så veldig godt sammen, for jeg synes elektroniske duppeditter (generelt) er litt moro.

Anonymous poster hash: c2aad...a6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...