AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 http://e24.no/eiendom/i-denne-oslo-leiligheten-kom-kun-en-paa-visning/23265932 er dette normalt? ser på bildet at han "tittet" i bokhyllen, er det normalt å snoke i eiendeler når visningen blir tom og kjedelig? Anonymous poster hash: 75bb4...567 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Fotograf: "Bare gjør et eller annet." Anonymous poster hash: f4259...a25 4
Zzyzx Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Jeg hadde også kikka i bokhylla hvis jeg kjeda meg. Kan ikke akkurat kalle det å snoke i eiendeler når de står framme. 7
Antoinette Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Du kaller det å kikke i bokhylla for "snoking"- ha ha ha!
Gjest Joppe Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Snoking vil jeg kalle det om han går i skuffer og skap. Men, å se på bøker som står i en åpen bokhylle er ikke snoking. Han kan jo ikke lukke øynene heller.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 http://e24.no/eiendom/i-denne-oslo-leiligheten-kom-kun-en-paa-visning/23265932 er dette normalt? ser på bildet at han "tittet" i bokhyllen, er det normalt å snoke i eiendeler når visningen blir tom og kjedelig? Anonymous poster hash: 75bb4...567 Helt normalt. Det hender at jeg også kikker på bøkene som folk har i sine bokhyller. Det er ganske så spennende faktisk. Det sier selvfølgelig ikke all verdens om en person, men en kan late som om man er Sherlock Holmes og prøve å utrede en lang karakterisering av vedkommende som eier bøkene. Med mindre bøkene er gjemt, skjult, så er det ikke snoking. Det er som å hevde at hvis noen ser på krydderet som står fremme i krydderhyllen så snoker de. Anonymous poster hash: 3fdf1...8ff 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå