Gjest Vevila Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Har alltid hatt regelmessig menstruasjon men nå er hele syklusen helt på bærtur. Fikk den først flere dager for tidlig to måneder på rad og nå har jeg gått to uker over tiden. Har fått masse småkviser(kan være varmen?) og lagt på meg 3 kg på samme tid som dette kom. Har sjekket stoffskiftet, men det var fint. Andre ting det kan være? Kan jeg prøve å balansere hormonene selv på noen måte?
ocean2014 Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Søk opp uregelmessig mens på google ,der står det bra forklart:)
Gjest Vevila Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 (endret) Søk opp uregelmessig mens på google ,der står det bra forklart:) Syntes ikke jeg fikk noe ut av det. Der står det hovedsakelig om en forbigående hormonubalanse, altså gjerne en menstruasjon som kommer uregelmessig. Dette har derimot vart i noen måneder. Endret 5. august 2014 av Vevila
ocean2014 Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Ok. Tror jeg ville ha dratt til legen for blodprøver evt gynekologisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå