AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Jeg har nettopp utført neseplastikk for en god del timer siden. Når er det blåmerkene dukker opp? Jeg har bittelitt under det ene øyet samt hovnet bittelitt opp, men ikke noe annet. Sykepleieren sa at det bare kom til å bli verre og verre før det så bedrer seg. Tar det et par dager til de verste blåmerkene kommer? Anonymous poster hash: 3995d...778
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 For min del: Blåmerkene dukket opp ca noen timer etter operasjonen. Ble noe verre dag 1 og dag 2 (ikke telt med operasjonsdagen). Så mener jeg de varte rundt en ukestid på det verste, deretter gikk det gradvis bort. Etter 2 uker var de helt borte. Helevelsen gikk gradvis ned med blåmerkene og var lite synlig når de var borte. Opererte i mai Anonymous poster hash: c50dc...ab9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Takk for svar. Det har blitt litt mer blåligere på halve det høyre øyelokket samt i tillegg til det lille under øynene. Får håpe det ikke blir så utrolig mye verre. Men hevelsen er litt dritt nå... Jeg har en god del hevelse rundt det høyre øyet, så jeg må dekke det til med øyelapp siden det er umulig å ha på linse på det øyet. Jaja, får håpe at det er verdt det. Hvem opererte du deg hos, og er du fornøyd? Anonymous poster hash: 3995d...778
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Gratulerer med vel overstått. Jeg skal operere i Sverige den 27 denne måneden. Grugleder meg veldig. Hvordan føltes det etter du våknet og slikt? Er det mye ubehag? Anonymous poster hash: 5bbe5...583
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Gratulerer med vel overstått. Jeg skal operere i Sverige den 27 denne måneden. Grugleder meg veldig. Hvordan føltes det etter du våknet og slikt? Er det mye ubehag? Anonymous poster hash: 5bbe5...583 Takk! Ikke noe ubehag da jeg våknet, nei. Man er jo fortsatt veldig bedøvet. Da jeg kom hjem hadde jeg ganske vondt i hodet i en lang stund, men det gikk over etter hvert som jeg fikk spist og drukket litt samt tatt smertestillende, men den kommer tilbake flere ganger. Det var også litt ubehagelig ved området rundt stingene, noe som er bedre i dag. Jeg synes dagen i dag er verre enn den i går, mye på grunn av hevelsen. Lurer på hvordan dagen i morgen blir.... Gleder meg bare til å bli kvitt neseskjoldet, stingene etc. Hva skal du gjøre? Anonymous poster hash: 3995d...778
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Takk! Ikke noe ubehag da jeg våknet, nei. Man er jo fortsatt veldig bedøvet. Da jeg kom hjem hadde jeg ganske vondt i hodet i en lang stund, men det gikk over etter hvert som jeg fikk spist og drukket litt samt tatt smertestillende, men den kommer tilbake flere ganger. Det var også litt ubehagelig ved området rundt stingene, noe som er bedre i dag. Jeg synes dagen i dag er verre enn den i går, mye på grunn av hevelsen. Lurer på hvordan dagen i morgen blir.... Gleder meg bare til å bli kvitt neseskjoldet, stingene etc. Hva skal du gjøre? Anonymous poster hash: 3995d...778 I følge hva jeg har lest så tror jeg ikke det skal føles noe verre tredje dagen, bortsett fra hevelse og blåmerker som tydeligvis er verst 2 og 3 dagen, og så sakte avtar for så å være nesten helt borte etter en til to uker. Jeg skal ta åpen neseplastikk, hvor jeg forminsker størrelsen på nesetippen, løfter den og bringer den nærmere ansiktet, samt fjerne en ganske merkbar kul på neseryggen. Så det er en del som skal gjøres. Jeg håper bare jeg i det minste blir mer fornøyd med den "nye" enn den gamle, noe jeg er ganske sikker på jeg blir, men jeg er litt bekymret for at den nye kanskje ikke vil kle ansiktet mitt, eller at jeg får en slags identitetskrise eller noe, men jeg håper på det beste. Anonymous poster hash: 5bbe5...583
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #7 Skrevet 7. august 2014 I følge hva jeg har lest så tror jeg ikke det skal føles noe verre tredje dagen, bortsett fra hevelse og blåmerker som tydeligvis er verst 2 og 3 dagen, og så sakte avtar for så å være nesten helt borte etter en til to uker. Jeg skal ta åpen neseplastikk, hvor jeg forminsker størrelsen på nesetippen, løfter den og bringer den nærmere ansiktet, samt fjerne en ganske merkbar kul på neseryggen. Så det er en del som skal gjøres. Jeg håper bare jeg i det minste blir mer fornøyd med den "nye" enn den gamle, noe jeg er ganske sikker på jeg blir, men jeg er litt bekymret for at den nye kanskje ikke vil kle ansiktet mitt, eller at jeg får en slags identitetskrise eller noe, men jeg håper på det beste. Anonymous poster hash: 5bbe5...583 Ja, jeg håper du blir fornøyd hvertfall! Har du sagt det til noen at du skal ta denne operasjonen? Jeg har kun fortalt det til de aller nærmeste, og jeg begynner å studere nå i slutten av august, så jeg regner med at det ikke er så mange andre som vil skjønne det. Det synes jeg er veldig greit. Anonymous poster hash: 3995d...778
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå