mighty_duckling Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Hei... Er det flere her inne som har brettspill som hobby? I så fall, hva spiller du/dere? Favoritt spill?
mighty_duckling Skrevet 14. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2014 Det har jeg faktisk aldri prøvd selv, men det ser veldig artig ut. Ingen flere som driver med brettspill?
Batteri Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Skulle ønske samboeren min var interessert i sånt. Jeg elsker brettspill, spesielt Risk og Monopol.
Lulilelu Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Skulle ønske samboeren min var interessert i sånt. Jeg elsker brettspill, spesielt Risk og Monopol. Da må dere prøve zombicide Hvis han ikke liker det så er det ikke sjans Det fine med det er at man må jobbe og planlegge sammen for å slå zombiene, så ingen trenger å være sur etterpå fordi den andre vant
mighty_duckling Skrevet 14. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2014 (endret) Skulle ønske samboeren min var interessert i sånt. Jeg elsker brettspill, spesielt Risk og Monopol. Et fint brettspill som kan brukes til å fange interessen til nye spillere er Ticket to Ride Europe. Anbefales på det sterkeste. Endret 14. august 2014 av mzmika
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå