AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Vi er et par i 20 årene, denne uken reiser vi til dyreparken alene. Er det rart å dra dit uten barn?Anonymous poster hash: 4b8d6...0e7
Duckie Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Nei, det er mye morsommere! Man kan ta seg tid til å kikke nøye, lese informasjon, og se på akkurat det man vil så lenge man vil uten at noen maser. 1
Gjest Haaploes Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Nei, det er mye morsommere! Man kan ta seg tid til å kikke nøye, lese informasjon, og se på akkurat det man vil så lenge man vil uten at noen maser. What she said. Kos dere masse!
Glynis Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Jeg har aldri vært der med barn. Jeg var der som barn, nå er jeg voksen, og går fremdeles. Dyreparken er fantastisk!
Anglofil Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Neida, var der selv for et par uker siden med samboeren min. Hyggelig og artig! Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Tusen takk for svar dere. Nå har vi vært der hele dagen og det var kjempe koselig! Anbefales virkelig til alle der ute. :-)Anonymous poster hash: 4b8d6...0e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå