Gå til innhold

uønsket hårvekst

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med uønsket hårvekst? Jeg er sterkt plaget med hårvekst på lårene...har prøvd alt men ingemting nytter. Legen min sier det neste er medisin eller laser...hvordan er det? Yva koster det? Jeg har hormonell ubalanse og cyster på eggstokk. ...

Anonymous poster hash: e9e3a...dcd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å søke rundt på hårfjerning med laser det. Det er blant annet mange tråder om det her på forumet. Pris kommer helt an på hvor mye du skal ta. Bare en bart er ikke så ille gale, men om det er omtrent hele kroppen blir det dyrt. Men man må bare spare mellom behandlingene og bortprioritere andre ting. Jeg har også hormonell ubalanse og cyster på eggstokkene (PCOS) og er (var) hårete som en apekatt. En del laserbehandlinger over mange år har gjort det hele mye bedre.

Pass på at lasersenteret bruker diodelaser og IKKE IPL (IPL er ikke ekte laser og gir ikke varige resultat). Ved sykehuset i stavanger kan du få gratis (kun egenandel) behandling i ansikt og på hals, da må du ha påvist PCO og legen må sende henvisning (og skrive at du har PCO i henvisningen).

Laser fungerer kun på mørke hår. Jo mørkere jo bedre. Og jo lysere hud mot mørkere hår, jo bedre.

Anonymous poster hash: 6a068...6d7
Skrevet

Ok takk for svar! Får undersøke her oppe i nord hva de har:) har sannsynligvis pcos hwg også sa gynekologen jeg var ril sist.

AnonymBruker
Skrevet

Følger med på denne :) Er interessert i medisinen, jeg! Har du fått informasjon om den? :-)

Anonymous poster hash: b44b2...d90
AnonymBruker
Skrevet

Har også mye hårvekst på lårene. Barberer jeg dem ikke ser det ut som "hårshorts"... Men siden hårene der vokser så sent plager det meg ikke så mye. Er verre andre steder.

Anonymous poster hash: cb147...4bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...