AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Hei! Nå begynner jeg snart på skolen igjen, og siden jeg er syk og mye sliten tenkte jeg å lage en del sunn mat jeg kan fryse ned og ha med på nista. Det eneste jeg kan komme på er grove pizzasnurrer og horn. Er det noen som har noen flere forslag? Blir veldig takknemlig for svar:) Anonymous poster hash: f0b04...6e4
celujo Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Matmuffins kan lages i utrolig mange varianter, og om du tar de opp fra fryseren om morgenen er de perfekte til lunsj Her har du noen oppskrifter: http://www.brodogkorn.no/oppskrifter/type-bakst/matmuffins/
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Matmuffins kan lages i utrolig mange varianter, og om du tar de opp fra fryseren om morgenen er de perfekte til lunsj Her har du noen oppskrifter: http://www.brodogkorn.no/oppskrifter/type-bakst/matmuffins/ Så smart! Tusen takk:) har du en spesiell å anbefale?Anonymous poster hash: f0b04...6e4
celujo Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Fetaost, soltørket tomat og basilikum + taco er to av favorittene mine! De er veldig mektige og blir selvfølgelig noe kaloririke med dette fyllet, men én sånn til lunsj + gulrot-/selleri- eller agurk-stenger ved siden av og f.eks. en Dobbel 0% yoghurt, er en god nok lunsj til meg i hvertfall!
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Pizzasnurrer, matmuffins, karbonader, piroger, grove pizzabiter, lasagne, skinke/grønnsakspai, rundstykker fylt med ost og skinke. Om du har tid så kan du lage enkel mat i forveien, sånn at du kan ta med til lunsj. Hva med for eksempel; omelett-wraps, sandwich fylt med pålegg, pastasalat, grove pannekaker/vafler, arme riddere, pitabrød med grønnsaker og kylling. Anonymous poster hash: 857d2...992
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Fetaost, soltørket tomat og basilikum + taco er to av favorittene mine! De er veldig mektige og blir selvfølgelig noe kaloririke med dette fyllet, men én sånn til lunsj + gulrot-/selleri- eller agurk-stenger ved siden av og f.eks. en Dobbel 0% yoghurt, er en god nok lunsj til meg i hvertfall! Tusen takk for SUPERT tips! Lagde et brett med feta&soltørkede tomater og ett med brokkoli&skinke. Ble knallgode. Lager to nye brett i morgen, da skal jeg ihvertfall prøve taco. At jeg aldri har tenkt på dette før! Anonymous poster hash: f0b04...6e4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 Pizzasnurrer, matmuffins, karbonader, piroger, grove pizzabiter, lasagne, skinke/grønnsakspai, rundstykker fylt med ost og skinke. Om du har tid så kan du lage enkel mat i forveien, sånn at du kan ta med til lunsj. Hva med for eksempel; omelett-wraps, sandwich fylt med pålegg, pastasalat, grove pannekaker/vafler, arme riddere, pitabrød med grønnsaker og kylling.Anonymous poster hash: 857d2...992 Tusen takk for mange gode tips! her er det mye jeg skal prøve ut. prøvde matmuffins i dag, og disse kommer jeg til å lage flere av! Anonymous poster hash: f0b04...6e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå