Gå til innhold

"Sliten i pikken"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Kjæresten min og jeg har et fint sexliv, men jeg har jo merket at det er et par stillinger han foretrekker, spesielt når jeg rir eller han oppå meg. Han har sagt han elsker rumpa mi, og det vet jeg han mener, men når han for eksempel tar meg bakfra så vil han ofte bytte til en av de to andre stillingene før han kommer. Han sier at han blir mye hardere av å kysse meg når vi har sex. Hvis vi "holder på for lenge" i en stilling hvor vi ikke kysser, så kan han fort miste ereksjonen, og si at han bare er sliten i pikken. Jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal reagere på det. Har begynt å føle at det er noe gærent med meg.

Nå skal det sies at han aldri har problemer med å få den opp altså. Vi er 21 og 22.

Anonymous poster hash: eabc4...d6b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg misunner deg noe voldsomt. Jeg er sammen med en som nesten aldri kysser eller kliner når vi har sex. Han er bare ikke så opptatt av det. Han er kjærlig og fysisk ellers altså, så jeg har ingen tvil om at han er glad i meg.

Anonymous poster hash: 9d0fd...076
AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg misunner deg noe voldsomt. Jeg er sammen med en som nesten aldri kysser eller kliner når vi har sex. Han er bare ikke så opptatt av det. Han er kjærlig og fysisk ellers altså, så jeg har ingen tvil om at han er glad i meg.

Anonymous poster hash: 9d0fd...076

Ja, det er jo veldig deilig, og ingenting å klage på. Bare undrer litt over hvorfor det er sånn.

TS

Anonymous poster hash: 0ff5d...673

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Kjæresten min og jeg har et fint sexliv, men jeg har jo merket at det er et par stillinger han foretrekker, spesielt når jeg rir eller han oppå meg. Han har sagt han elsker rumpa mi, og det vet jeg han mener, men når han for eksempel tar meg bakfra så vil han ofte bytte til en av de to andre stillingene før han kommer. Han sier at han blir mye hardere av å kysse meg når vi har sex. Hvis vi "holder på for lenge" i en stilling hvor vi ikke kysser, så kan han fort miste ereksjonen, og si at han bare er sliten i pikken. Jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal reagere på det. Har begynt å føle at det er noe gærent med meg.

Nå skal det sies at han aldri har problemer med å få den opp altså. Vi er 21 og 22.

Jeg har det litt på samme måten.

Jeg kan miste ereksjonen når jeg tar damer bakfra.

Liker å se den jeg har sex med, hvis du skjønner :)

Anonymous poster hash: 41c8d...182

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det litt på samme måten.

Jeg kan miste ereksjonen når jeg tar damer bakfra.

Liker å se den jeg har sex med, hvis du skjønner :)

Anonymous poster hash: 41c8d...182

Okei, så det har ikke noe med at dama ikke er deilig nok liksom? Jeg liker jo selvsagt å se fjeset til kjæresten min npr vi har sex, men noen ganger er det veldig deilig å bare bli tatt i doggy og

TS

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har uttrykkt noe lignende, å bli sliten i pikken rett og slett, og jeg jforstår det som at han blir sliten i mekanismene inni der som får det til å gå for ham. Mulig jeg misforstår da.

Han foretrekker også å avslutte ansikt til ansikt, både fordi han liker å kysse, men det har også noe med vane å gjøre sier han. Det er vanskelig å komme i en uvant stilling rett ogslett. X-ene hans foretrakk alltid misjonæren, og når han onanerer så er det jo også i en fast stilling. Så er kun med meg at han har prøvd på å komme i andre stillinger, og det går lettere og lettere:)

Anonymous poster hash: ab8f4...e04
AnonymBruker
Skrevet

Innimellom er det bare greit at begge "jobber".

Slik som å ri.. jeg synes egentlig det er utrolig kjedelig å ri fordi gutten ofte bare ligger der som en planke.

MEN, hvis jeg rir han i sofaen så blir det ikke kjedelig fordi han er mer med.

Jeg synes og misjonær er uutholdelig hvis jeg må ligge helt stille..

Eneste tidspunktet som det fungerer å leke død i senga er hvis man blir dominert eller driver med SM. :)

Anonymous poster hash: f9763...49c
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har også opplevd flere menn som foretrekker/må komme i misjonær. Virker som det har mye med vane å gjøre, men det plager ikke meg. Kyssing og kos er jo fint.

Og også en som blir "sliten i pikken" av for eksempel doggy. Lurer litt på hva som kan gjøres med det? Kan noe gjøres med det? Doggy er jo digg... :)

Anonymous poster hash: fd157...8f0

Anonymous poster hash: fd157...8f0
Gjest brutal_mann
Skrevet

Okei, så det har ikke noe med at dama ikke er deilig nok liksom? Jeg liker jo selvsagt å se fjeset til kjæresten min npr vi har sex, men noen ganger er det veldig deilig å bare bli tatt i doggy og

TS

NEI!

Skrevet

NEI!

Okei, takk for svar folkens! Ble litt beroliget :) TS

Gjest brutal_mann
Skrevet

Okei, takk for svar folkens! Ble litt beroliget :) TS

Dagens tips, finn ut hvilke stillinger han blir hardest av og bruk stillingene uhemmet for din egen nytelse. Menn flest digger at dama sørger for at hun nyter sex'en.

Skrevet

Hmm har jeg faktisk aldri tenkt over før. Når min kjæreste tar meg bakfra, så skifter han også alltid stilling før han kommer. Trur ikke du skal tenke at det er noe galt med deg :)

Anonymous poster hash: 6f7d4...54b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...