Skilpadden Skrevet 4. august 2014 #21 Skrevet 4. august 2014 Hihi :D Liker innstillingen! Du taper ingenting på å spørre! Det blir nok litt trist om han ikke sier ja, men om du ikke hadde kontaktet ham hadde jo du ikke hatt noen peiling på hvordan han følte det Krysser fingrene for deg! Han svarte at vi sikkert kunne få det til. Men at han var borte i en annen by for å hjelpe noen til å flytte (i sin familie), men at vi finner en dag som passer. Er det bare meg, eller fikk jeg et nei?
Frk.K Skrevet 4. august 2014 #22 Skrevet 4. august 2014 Han svarte at vi sikkert kunne få det til. Men at han var borte i en annen by for å hjelpe noen til å flytte (i sin familie), men at vi finner en dag som passer. Er det bare meg, eller fikk jeg et nei? Tja, kan jo hende han virkelig mente at han er opptatt da, så du faktisk må finne en dag Vet ikke.. Tror jeg bare hadde svart "Gi meg en lyd når du har tid" eller noe sånt. Så hadde jeg ikke skrevet noe mer, med mindre han hadde kommet med en konkret dag. Eller så hadde jeg ikke sagt noe som helst Jeg vet ikke, gjør det magefølelsen ber deg om å gjøre 1
Skilpadden Skrevet 4. august 2014 #23 Skrevet 4. august 2014 Tja, kan jo hende han virkelig mente at han er opptatt da, så du faktisk må finne en dag Vet ikke.. Tror jeg bare hadde svart "Gi meg en lyd når du har tid" eller noe sånt. Så hadde jeg ikke skrevet noe mer, med mindre han hadde kommet med en konkret dag. Eller så hadde jeg ikke sagt noe som helst Jeg vet ikke, gjør det magefølelsen ber deg om å gjøre Jeg vet hvem søsteren er, og jeg vet hun skal flytte til den byen. Så jeg vet det ikke er løgn, ihvertfall. Men kan hende han bruker det som en unnskyldning. Tror ikke jeg gidder å svare, ellers sier jeg bare at han får bare si ifra når han er tilbake. Men om han virkelig var interessert hadde han sagt ''hva med for eksempel fredag'' istedemfor å si at vi finner en dag som passer.
Frk.K Skrevet 4. august 2014 #24 Skrevet 4. august 2014 Jeg vet hvem søsteren er, og jeg vet hun skal flytte til den byen. Så jeg vet det ikke er løgn, ihvertfall. Men kan hende han bruker det som en unnskyldning. Tror ikke jeg gidder å svare, ellers sier jeg bare at han får bare si ifra når han er tilbake. Men om han virkelig var interessert hadde han sagt ''hva med for eksempel fredag'' istedemfor å si at vi finner en dag som passer. Kan jo hende han ikke vet hvor lenge han må hjelpe til også.. Jeg husker når jeg hjalp til med flytting, tok veldig mye lengre tid enn forventet. Men gjør det du føler for du
94happy Skrevet 4. august 2014 #25 Skrevet 4. august 2014 Oi mye overanalysering her! prøv å ikke spill så veldig spill, bare vær deg selv og ikke desperat! 1
Spoonejentaa Skrevet 4. august 2014 #26 Skrevet 4. august 2014 Bare be han om å gi lyd når det passer! Det verste som kan skje er at han ikke gjør det, og da trenger du ikke gå rundt å vente. Synes ikke han avviste deg i hvertfall, men nå er ballen på hans banehalvdel, og du får bare prøve å slappe av! Lykke til :-)
Skilpadden Skrevet 10. august 2014 #27 Skrevet 10. august 2014 Han sendte meg melding for noen dager siden og fortalte om den dårlige nyheten om en gammel flamme som det nylig hadde blusset opp igjen med. Så, det ble med den historien
Skilpadden Skrevet 10. august 2014 #28 Skrevet 10. august 2014 Oi mye overanalysering her! prøv å ikke spill så veldig spill, bare vær deg selv og ikke desperat! Mye overanalysering, kanskje. Men jeg hadde jo rett, da ..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå