Gå til innhold

Burde jeg ta første steget?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en mann på en helt eventyrlig måte.
Problemet er at jeg ikke vet hvordan han føler det for meg. Men å møte han den kvelden var skjebnen. Jeg føler jeg ødela det litt ved å bli med hjem til ham, selv om det ikke var planen, det bare endte sånn, og vi hadde ikke sex. Alikevel.
Jeg har jo nummeret hans, og han sendte en melding for å spørre om formen min på lørdag.

Så nå vet jeg ikke om jeg

1. Skal sende en melding og spørre han direkte ut
2. Skrive bare hei
3. Legge han til på facebook

Jeg vil ikke virke desperat ... men hva hadde du gjort?

Anonymous poster hash: c7539...9d6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å hoppe i det? Du taper jo ingenting.

Hva jeg ville gjort: jeg ville bare venta og venta på at han tok steget. Men jeg er feig så ikke gjør som meg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare å hoppe i det? Du taper jo ingenting.

Hva jeg ville gjort: jeg ville bare venta og venta på at han tok steget. Men jeg er feig så ikke gjør som meg

Jeg føler i tillegg at han er altfor bra for meg. Jeg har jo stalket han, og ser han studerer i en fancy skole i utlandet. Fancy utdanning. Fancy liv.

Jeg er ikke ferdig med vgs engang. Jeg vil sende melding, vil gjøre noe, men vet ikke helt hva. Men føler at hvis jeg ikke gjør noe, kommer jeg til å angre. Men da er spørsmålet HVA skal jeg gjøre nå!!

Skrevet

Jeg føler i tillegg at han er altfor bra for meg. Jeg har jo stalket han, og ser han studerer i en fancy skole i utlandet. Fancy utdanning. Fancy liv.

Jeg er ikke ferdig med vgs engang. Jeg vil sende melding, vil gjøre noe, men vet ikke helt hva. Men føler at hvis jeg ikke gjør noe, kommer jeg til å angre. Men da er spørsmålet HVA skal jeg gjøre nå!!

Just do it! :jepp: Du taper ingenting, å du har ihvertfall prøvd, ikke sant? :laugh:

Send han en helt causal melding som "Hei, hvordan går det? :)"

Skrevet

Jeg føler i tillegg at han er altfor bra for meg. Jeg har jo stalket han, og ser han studerer i en fancy skole i utlandet. Fancy utdanning. Fancy liv. Jeg er ikke ferdig med vgs engang. Jeg vil sende melding, vil gjøre noe, men vet ikke helt hva. Men føler at hvis jeg ikke gjør noe, kommer jeg til å angre. Men da er spørsmålet HVA skal jeg gjøre nå!! Anonymous poster hash: c7539...9d6

Svarte du på mld hans?

Legg han til på facebook. Det er hverken masete eller virker desperat

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Just do it! :jepp: Du taper ingenting, å du har ihvertfall prøvd, ikke sant? :laugh:

Send han en helt causal melding som "Hei, hvordan går det? :)"

Du har rett. Jeg burde. Faen. Åh. Jeg er så usikker. Vil ikke bare sende en casual melding.

Apehjerne, on 04 Aug 2014 - 13:42, said:

Svarte du på mld hans?

Legg han til på facebook. Det er hverken masete eller virker desperat

Såklart svarte jeg! Men det endte opp med at han ikke svarte, og det var jo ingenting å svare til. Men jeg føler at hvis jeg legger han til på facebook, og han ikke begynner å snakke til meg, så har jeg tapt. For jeg kan ikke legge han til på facebook OG snakke til han.

AnonymBruker
Skrevet

Men er kanskje ikke ideelt å prøve å bli sammen med en som studerer i utlandet? De har vel skolestart snart de også?

Ikke meningen å være negativ.

Anonymous poster hash: b512c...024

Skrevet

Du har rett. Jeg burde. Faen. Åh. Jeg er så usikker. Vil ikke bare sende en casual melding.

ok hva med.. "Hei! :D Hvordan går det? Jeg synes det var kjempehyggelig å være med deg forrige gang, å tenker kanskje at vi burde gjenta det? Hva med noe mat hos meg/deg på Lørdag eller noe sånt? :D "

Skrevet

Du har rett. Jeg burde. Faen. Åh. Jeg er så usikker. Vil ikke bare sende en casual melding. Apehjerne, on 04 Aug 2014 - 13:42, said:Såklart svarte jeg! Men det endte opp med at han ikke svarte, og det var jo ingenting å svare til. Men jeg føler at hvis jeg legger han til på facebook, og han ikke begynner å snakke til meg, så har jeg tapt. For jeg kan ikke legge han til på facebook OG snakke til han. Anonymous poster hash: c7539...9d6

Og nettopp derfor burde du stilt et spørsmål i retur for å holde samtalen gående.

Siden du ikke vil gjøre noe som helst er det ingen her som ksn hjelpe deg heller dessverre

Skrevet

Men er kanskje ikke ideelt å prøve å bli sammen med en som studerer i utlandet? De har vel skolestart snart de også?

Ikke meningen å være negativ.

Anonymous poster hash: b512c...024

Nei, jeg har tenkt på det selv. Men jeg vil liksom ikke gi opp før jeg har startet. Vil prøve, og hvis det ikke fungerer, så fungerer det ikke.

ok hva med.. "Hei! :D Hvordan går det? Jeg synes det var kjempehyggelig å være med deg forrige gang, å tenker kanskje at vi burde gjenta det? Hva med noe mat hos meg/deg på Lørdag eller noe sånt? :D "

Nei, det syns jeg høres for desperat ut! Enten ''Vil du finne på noe med meg? :)'' eller ''Hei'' Eller ingenting

Og nettopp derfor burde du stilt et spørsmål i retur for å holde samtalen gående.

Siden du ikke vil gjøre noe som helst er det ingen her som ksn hjelpe deg heller dessverre

Han hadde jo ikke spurt noe, da. Men om interessen var der hadde han holdt samtalen gående. Dessverre er det sannheten. Så jeg vet jo at jeg er mer interessert enn ham. Så jeg føler jeg må spille kortene med forsiktighet

Skrevet

Haha, og der forsvant anonym knappen. Men, ja. Jeg bare sender en melding og sier hei, jeg.

Skrevet

Nei, det syns jeg høres for desperat ut! Enten ''Vil du finne på noe med meg? :)'' eller ''Hei'' Eller ingenting

Der glemte man å hake av på AB? :fnise: Jaja.. Anyways, bare send en melding å få det overstått, du har ikke noe å tape på det.

Skrevet

Der glemte man å hake av på AB? :fnise: Jaja.. Anyways, bare send en melding å få det overstått, du har ikke noe å tape på det.

Sender en melding nå!! Aldri vært så nervøs i livet mitt :fnise:

Skrevet

Haha, og der forsvant anonym knappen. Men, ja. Jeg bare sender en melding og sier hei, jeg.

Å sende meldig å si hei har da svært lite for seg. Det er ikke noe å svare på og hva om han kun skriver hei tilbake?

Skrevet

Å sende meldig å si hei har da svært lite for seg. Det er ikke noe å svare på og hva om han kun skriver hei tilbake?

Daa spør jeg hvordan det går. Men nå sendte jeg en melding. Hei, *navn*! Hvordan går det? :)

Han har lesebekreftelse, så nå bare venter jeg.

Skrevet

Sender en melding nå!! Aldri vært så nervøs i livet mitt :fnise:

Krysser fingrene for deg :) Good luck chuck! :D Hold oss oppdatert da :lur:

Skrevet

Lykke til! Håper han svarer deg snart! :)

Skrevet

Krysser fingrene for deg :) Good luck chuck! :D Hold oss oppdatert da :lur:

Lykke til! Håper han svarer deg snart! :)

Nå har vi smalltalket. NÅ spør jeg han ut. Sier han ja, fantastisk, hvis ikke, så blir det litt kleint, men da har jeg prøvd.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nå har vi smalltalket. NÅ spør jeg han ut. Sier han ja, fantastisk, hvis ikke, så blir det litt kleint, men da har jeg prøvd.

Liker innstillingen! Du taper ingenting på å spørre! Det blir nok litt trist om han ikke sier ja, men om du ikke hadde kontaktet ham hadde jo du ikke hatt noen peiling på hvordan han følte det :) Krysser fingrene for deg!

Endret av Kaizerr
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...