kvakk_ Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Lurer rett å slett på hvordan p-ring føles å bruke, spessielt under sex. Har søkt på nettet og på bilder ser den jo ganske stor ut, så jeg kan ikke skjønne at den ikke vil være i veien og irritere under sex?
Vival Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Litt forskjellig. Men du ka ta den ut to timer a gangen slik at du kan ha sex uten
kvakk_ Skrevet 4. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2014 Det vil jo bli litt itriterende vil jeg tro, stoppe opp for å fjerne ringen. Blir liksom like forstyrrende som å finne frem kondom.
Vival Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Det er det, men det går jo også fint å ha den inne og det er ikke alle som merker den. Det positive jeg opplevde var at alle bivirkningene jeg har hatt med andre hormonpreparater fikk jeg ikke med p-ringen
Essie_ Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Irriterte ikke meg, og ikke partner heller. Innimellom sa han at han hadde kjent den, men ikke såpass at det hadde noe å si.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Verken jeg eller partner merket ringen under sex. Dersom jeg skal tilbake på prevensjon, blir det p-ring Anonymous poster hash: 83934...bc7
Bondenisse Skrevet 7. august 2014 #7 Skrevet 7. august 2014 Jeg merker ingenting. Har en fuckfriend som mener han merker den så tar den ut før første runde. Men putter inn igjen etter han har sovna, får ingen klager under de neste rundene. Så jeg tror det er mest at han tror han føler noe 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå