Gå til innhold

Hvordan føles p-ring?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer rett å slett på hvordan p-ring føles å bruke, spessielt under sex. Har søkt på nettet og på bilder ser den jo ganske stor ut, så jeg kan ikke skjønne at den ikke vil være i veien og irritere under sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt forskjellig. Men du ka ta den ut to timer a gangen slik at du kan ha sex uten :)

Skrevet

Det vil jo bli litt itriterende vil jeg tro, stoppe opp for å fjerne ringen. Blir liksom like forstyrrende som å finne frem kondom.

Skrevet

Det er det, men det går jo også fint å ha den inne og det er ikke alle som merker den. Det positive jeg opplevde var at alle bivirkningene jeg har hatt med andre hormonpreparater fikk jeg ikke med p-ringen :)

Skrevet

Irriterte ikke meg, og ikke partner heller. Innimellom sa han at han hadde kjent den, men ikke såpass at det hadde noe å si.

AnonymBruker
Skrevet

Verken jeg eller partner merket ringen under sex. Dersom jeg skal tilbake på prevensjon, blir det p-ring :)

Anonymous poster hash: 83934...bc7

Skrevet

Jeg merker ingenting. Har en fuckfriend som mener han merker den så tar den ut før første runde. Men putter inn igjen etter han har sovna, får ingen klager under de neste rundene. Så jeg tror det er mest at han tror han føler noe 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...