Gjest RottusFrekkus Skrevet 4. august 2014 #21 Skrevet 4. august 2014 Jeg har det mindre ryddig enn jeg kunne tenke meg, men gidder ikke ta jobben det krever. Selv har jeg alltid en eller annen filmserie liggende igjen på skjenken, et vannglass stående igjen fra gårsdagen, en genser liggende på stolen og ei bok/en avis liggende og slenge(et slags dårlig forsøk på forsøke å få lest ting hvis jeg faktisk ser det) - så jeg kommer ikke til å forvente slavisk ryddig av unger heller. Vi har forøvrig og noen leker liggende å slenge til enhver tid - men ikke drøssevis(har egne ryddekasser som vi sorterer i, men systemet går stadig i vasken). Nå ser jeg følgende på stuegulvet: Vippestol, leken til vippestolen slengt lengre borte, mobilladeren min, en sekk, to spisestuestoler som ikke er satt helt på plass, en pakke på spisebordet som skal sendes, roser som seriøst burde kastes, et lekepeil og en tøykatt, en apekattrangle på spisebordet, et kamera på sofaen......huff. Det er flere ting, men jeg innså at jeg tror jeg har det veldig rotete ifht andre (ligger en haug ferdigbrettet tøy i ganga..............) Poenget mitt er at jeg vel egentlig har gledet meg lenge til å se at det bor barn i hjemmet mitt(dog ikke at det flyter overalt), så jeg synes egentlig bare det er koselig å se at det faktisk har skjedd. Innenfor rimelighetens grenser, som jeg mener går ved at det blir flaut å få spontant besøk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå