AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Hei, idag hadde jeg og samboer sex. Jeg merket at jeg var øm i skjeden når samboer "støtet". Yheldigvis støtet samboer litt for hardt og den smerten som kom var helt forferdelig! Aldri vært borti så store smerter, jeg finn vondt i nedre del av magen, livmora og livmortappen, eggstokkene, bak i korsryggen, ble kvalm og vondheta strålte opp til øverste del av magen, begynte å kaldsvette og brekte meg og jeg ble svimmel. Ble så sinnsykt dårlig av smertene, kontaktet legevakta men de hadde ikke tid til meg før 14:30, så jeg valgte å ta en paracet å legge meg for å se om smertene avtok. Nå skjedde dette i 12 tiden. rundt kl 20 ikveld våknet jeg og smertene er der enda, men ikke like sterk som tidligere, er øm i livmortappen og nedre del av magen og enda smerter i korsryggen. Men så flink som jeg er så er jeg likevel dratt på jobb. (nattevakt) Det jeg lurer på om noen fler har erfart slikt, og har noen meninger eller erfaringer som kan fortelle meg litt? Jeg tenker at om ikke smertene er borte til imorgen tidlig så drar jeg til fastlegen min å få sjekket. Velger å holde meg anonym i fare for å bli gjenkjent. Anonymous poster hash: 08ba1...698
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Dette kan skje ved endometriose. Da har du ofte, men ikke alltid smertefulle menstruasjoner eller smerter ved eggløsning i tillegg. Gå og bli undesøkt hos gynekolog.Anonymous poster hash: 11e63...4db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå