Gå til innhold

Endelig sommer - lykkelig med silikonpupper!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

La inn silikon i puppene for 10 måneder siden, og nå er det endelig sommer så jeg har fått "prøvd" dem litt i topper o.l. jeg ikke kunne bruke tidligere...!!! Det er så utrolig herlig å kjøpe kjoler og topper med halterneck etc., uten å tenke på bh løsninger som skal gjør at de sitter fint! :P Jeg er så utrolig fornøyd, og har ikke angret ett eneste sekund på de 30 000 jeg brukte på operasjonen! Ville gjort det igjen i dag om så var...! :wink:

Ville bare dele dette, da jeg vet at mange av dere også var her i fjor da jeg var veldig aktiv i silikondiskusjonene her før jeg ble operert!

Jeg vil også nevne at i mitt tilfelle er jeg i midten av 30-årene, har to barn, hadde 75A før operasjonen, la inn 250 ml, og bruker nå str. 80B/75C... vi snakker altså ikke om Pamela pupper på en fjoretis her...!

Det blir mer og mer tydelig for meg at i enkelte tilfeller, og for enkelte personer, kan faktisk silikoninnlegg være en SUPER og riktig løsning! :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

du må nok ut med 30,000 kr HVERT TIENDE ÅR for å være på den sikre siden ,så bare begynn å spare...

Skrevet

Uffda, aner vi en misunnelig gjest med små pupper og dårlig økonomi her...????? :ler:

Gjest gjesta
Skrevet

Så kjekt at du er fornøyd, og at det går bra med deg Dina!

:klem:

Nyt sommeren!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke har jeg små pupper og ikke dårlig økonomi, men det harde fakta vis du leser om silikon bryst.

Skrevet

Selv har jeg ikke, da jeg er midt i ammeperioden :ler:

men, jeg har 4 venninner som har lagt inn silikon, den første for 12 år siden, like fin i dag hun.

:tunge1: til gjest.

Gratulerer med nye faste bryster, og kos deg med alle slags topper i sommer. :P *misunnelig*

Gjest Dodgy Lady
Skrevet

Til Dina69:

Gratulerer så mye! Flott å høre at du er kjempefornøyd. :-)

Bare lurer på etpar ting... Hvordan "følest" det for deg nå? Følest de som de er en del av deg, som alt annet? Har du like mye følsomhet i dem som før? Og hvordan er de å ta på?

Bare nyskjerrig! Har som du sikkert skjønner veldig lite peiling på dette...

Skrevet

Til gjesten over her: At du trenger å bytte ut protesene er bare tull, så disse såkalte faktaopplysningene du kommer med må du nok sjekke grundigere opp. Legger man inn skikkelige proteser hos en profosjonell kirurg varer de livet ut.

Hilsen en som også er fornøyd med sine "kjøpt-og-betalt" pupper :ler:

Gjest tusjen
Skrevet

Jeg har også vurdert det, nå fikk jeg enda mere lyst.. :roll: Jeg er også voksen... Kan jeg spørre om det er veldig vondt? Er så pysete... :(

tusjen

Gjest Niniel
Skrevet

Det var godt å høre, Dina :)

Jeg er også strålende fornøyd og koser meg med å kjøpe undertøy, topper, bikinier og hva jeg vil, uten å tenke på å skjule manglende pupper.. Jeg endte opp med 75C jeg også, og det er akkurat passe. Og skulle jeg trenge en ny operasjon om 10-15 år så gjør jeg det gladelig, for det er mer enn verdt det.

Skrevet

Å, det hørtes deilig ut!! Er bare såå misunnelig! Har ikke 75 A engang, og vurderer alvorlig en operasjon til høsten ja...

Kos deg i sommer! :)

Skrevet
Til Dina69:

Bare lurer på etpar ting... Hvordan "følest" det for deg nå? Følest de som de er en del av deg, som alt annet? Har du like mye følsomhet i dem som før? Og hvordan er de å ta på?

Bare nyskjerrig! Har som du sikkert skjønner veldig lite peiling på dette...

Puppene føles definitivt som en del av meg, og jeg tenker ikke over at de ikke er "ekte". :P Jeg har ikke fått tilbake 100% følsomhet, men det kan fortsatt komme (eller ikke...).. Jeg er uansett veldig fornøyd, og dette er noe jeg var veldig klar over kunne skje på forhånd! De er myke og gode å ta på, og føles veldig ekte! :P

Dina

Skrevet
Til gjesten over her: At du trenger å bytte ut protesene er bare tull, så disse såkalte faktaopplysningene du kommer med må du nok sjekke grundigere opp. Legger man inn skikkelige proteser hos en profosjonell kirurg varer de livet ut.

Hilsen en som også er fornøyd med sine "kjøpt-og-betalt" pupper :ler:

NEMLIG!! :P

Skrevet

Har nå lest litt i dagboka di om operasjonen, så flink du er til å føre dagbok! :)

Lurte på en ting: La du innlegg under muskel eller over? Høres ut som om resultatet ble veldig fint, er skikkelig inspirert! Hvor var det du opererte deg?

Høres fantastisk ut å kunne fylle ut en bh, er helt flatbrystet etter to ammerunder, lengter tilbake til melkespreng! :P

Skrevet
Jeg har også vurdert det, nå fikk jeg enda mere lyst..  :roll:  Jeg er også voksen... Kan jeg spørre om det er veldig vondt? Er så pysete... :(  

tusjen

Det var selvfølgelig ubehagelig de første dagene etter operasjonen, men ved hjelp av smertestillende går det fint! Ellers var jeg på jobb etter 6 dager, og det var helt uproblematisk (kontorjobb...)! :P

Skrevet
Lurte på en ting: La du innlegg under muskel eller over? Høres ut som om resultatet ble veldig fint, er skikkelig inspirert! Hvor var det du opererte deg?

Høres fantastisk ut å kunne fylle ut en bh, er helt flatbrystet etter to ammerunder, lengter tilbake til melkespreng!   :P

Jeg la innleggene over brystmuskelen. Jeg ble operert på Klinikk Stokkan i Trondheim av kirurg Frode Samdal. Veldig fornøyd med behandlingen der. Protensene ble lagt inn via brystvortene. Arrene er knapt synlige nå 10 måneder etter! :P

Det var forresten to ammerunder som gjorde utslaget for mine bryster også... det var nesten ingenting igjen av dem etterpå...! :wink:

Dina

Skrevet

Leste i dagboken nå at du hadde ventet på å få komme til den kirurgen, er nok smart å gjøre litt undersøkelser på de forskjellige kirurgene først ja.

Prøvde på trekant-bh da jeg prøvde bikinier i butikken i går bare for å se om det kaaanskje kunne gå, men ser ikke riktig klok ut. :hoho:

Dessuten vil den skli opp fordi det er ingenting som holder den på plass.

Nei, det må bli operasjon til høsten altså! :)

Skrevet

For meg er det verdt hver krone, men dette blir jo individuelt.....!

:kul:

Syns dog at denne artikkelen var noe overdrevet og lite nyansert! De færreste "vanlige" kvinner som legger inn silikon velger f.eks. ikke en E cup eller større, slik at utgiftene til undertøy økes med tusenvis av kroner i året fordi det må kjøpes i spesialforretninger...! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...