Gå til innhold

Allergi av vegg til vegg teppe?


Mrs Smith

Anbefalte innlegg

Har de siste dagene følt meg nesten litt "forkjølet" i nesen når jeg sitter på stua. Vi har stort vegg til vegg teppe der som er mange år gammelt og sikkert er mye snacks i, vi leier. Har spurt utleier om ikke han kan bytte det ut med belegg eller noe annet men han vil ikke. Når jeg går ut på utsiden letter plagene med en gang. Hva tror dere det er, allergi mot husstøv eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Allergi mot noe som befinner seg innendørs.

Se om det hjelper medmallergitabletter du kjøper på apoteket uten resept. Prøv en uke slutt ogmse om plagene kommer tilbake.

Prøv å få tak i tidligere leietakere og spør om de har hatt helseplager i leiligheten.

Anonymous poster hash: cf8f7...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk da gjør jeg det i morgen. Er det Zyrtec det heter? Må jeg spørre etter det i kassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zyrtec er en, der finnes sikkert noe som er nyere enn de. Spør etter de nyeste antihistaminene.

Anonymous poster hash: cf8f7...d6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ok, takk da gjør jeg det i morgen. Er det Zyrtec det heter? Må jeg spørre etter det i kassen?

Nei. Det er reseptfritt. Men du får muligens ikke mer en én pakke om gangen, slik som for smertestillende.

Heldekkende tepper er døden for allergikere. Tenk så mye skitt og uhumskheter det må ha samlet seg der i løpet av mange år.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er reseptfritt. Men du får muligens ikke mer en én pakke om gangen, slik som for smertestillende.

Heldekkende tepper er døden for allergikere. Tenk så mye skitt og uhumskheter det må ha samlet seg der i løpet av mange år.

ja jeg veit, får helt fnatt av å tenke på det. Har ikke noe andre allergier da. Er vel på tide å lete etter en ny leilighet nå da, litt kjapt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zyrtec er en, der finnes sikkert noe som er nyere enn de. Spør etter de nyeste antihistaminene.Anonymous poster hash: cf8f7...d6b

ja da gjør jeg det i morgen tidlig, asap for dette er ubehagelig. Takk for svar.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

ja da gjør jeg det i morgen tidlig, asap for dette er ubehagelig. Takk for svar.

Jeg synes det er for galt at du skal måtte bruke medisiner når årsaken til plagene dine høyst sannsynlig kommer av det gjennomskittbefengte gulvteppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er for galt at du skal måtte bruke medisiner når årsaken til plagene dine høyst sannsynlig kommer av det gjennomskittbefengte gulvteppet.

Ja det er vi to om, men sånn er det. Er på vei til å flytte uansett.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ja det er vi to om, men sånn er det. Er på vei til å flytte uansett.

Det var godt å høre. Det er mange merkelige utleiere. Man skulle tro de ville legge til rette for at leietagerne ville trives, i ditt tilfelle å rive ut og kaste gulvteppet, gjøre skikkelig rent og eventuelt legge nytt gulvbelegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...