AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Jeg har vært lengre sykemelt 100% i snart i 9 mnd. Skal nå starte å jobbe 50% før fristen for fristen på 12 mnd. er nådd. Før jeg ble sykemeldt hadde jeg en 100% stilling og flere ekstrajobber. Jeg sa til legen at jeg hadde flere jobber, men han krysset ikke av på sykemeldingen for dette, eller skrev flere sykemeldinger til andre arbeidsgivere. Det vil si at jeg totalt hadde ca. 150% stilling før jeg ble sykemeldt. Nå som jeg skal starte å jobbe 50% lurer jeg på om jeg kan jobbe ekstra vakter andre steder, de dagene formen tillater det. Nav har ikke klart å gi svar (De ansatte kan ingen ting om regler) Legen var også usikker. Noen som har erfaring og gjerne kan vise til lovverk hvor det står noe om det? Anonymous poster hash: 58d60...784
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Skrivefeil i overskrift. 50% Anonymous poster hash: 58d60...784
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Bump Anonymous poster hash: 58d60...784
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå