AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Er det noen her som har hatt sex mens en venninne har sett på?, eller flere venner/venninner? Jeg synes det virker så spennende å gjøre. Anonymous poster hash: c1874...5c8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Jeg ga bj til kjæresten mens tre av vennene hans så på, var ikke ment som et show, men vi ville ha rommet for oss selv, og jeg begynte å suge han så de skulle forsvinne, noe de gjorde til slutt Så en gang min venninne og hennes kjæreste hadde sex, det var litt ekkelt, og det luktet rart.. Anonymous poster hash: 7e294...12b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Jeg ga bj til kjæresten mens tre av vennene hans så på, var ikke ment som et show, men vi ville ha rommet for oss selv, og jeg begynte å suge han så de skulle forsvinne, noe de gjorde til slutt Så en gang min venninne og hennes kjæreste hadde sex, det var litt ekkelt, og det luktet rart.. Anonymous poster hash: 7e294...12b visste de at du så på? Anonymous poster hash: c1874...5c8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Ja, har hatt soran bestevenninna mi og hennes daværende kjæreste. De ble så kåte av å se på at de begynte selv. Hoho, var vel 17 år da det skjedde.Anonymous poster hash: f7b4e...5e9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Foran**Anonymous poster hash: f7b4e...5e9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Jeg tenner også på det. Har hatt firkant med partnerbytte. Men likte best da vi så på hverandre.Anonymous poster hash: d8f68...552
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 visste de at du så på? Anonymous poster hash: c1874...5c8 Selvsagt, det var antakeligvis derfor de gjorde det. Tror de hadde stort behov for å ha sex foran folk, for jeg er ikke den eneste som har sett de. En gang fikk de eksen min til å putte en halvliters colaflaske inn i henne også, når de hadde det foran han Anonymous poster hash: 7e294...12b
Saxomophon Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Selvsagt, det var antakeligvis derfor de gjorde det. Tror de hadde stort behov for å ha sex foran folk, for jeg er ikke den eneste som har sett de. En gang fikk de eksen min til å putte en halvliters colaflaske inn i henne også, når de hadde det foran han Anonymous poster hash: 7e294...12b Var enda godt colaflaska ikke gikk inn i typen da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå