Gå til innhold

Starte med camshow?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I det siste har jeg sett litt på camshow og kvinnene som tjener penger på å vise seg frem og tenkt at kanskje det kunne være noe for meg. Jeg jobber, har barn og en fantastisk mann, men føler noe mangler. Vi har ikke råd til å reise og vi er inne i en periode hvor vi må finne oss nye venner siden våre gamle venner flytter en etter en. Jeg kjeder meg og føler vi går i en sirkel og venter på at tiden skal renne ut.

Camshow virker spennende. Det å få oppmerksomhet fra vilt fremmede menn som faktisk vil finne meg og kroppen min tiltrekkende gjør det hele ekstra fristende.

Noen her inne som har jobbet slik tidligere? Angrer dere?

Anonymous poster hash: a2faf...1af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette noe mannen din godtar og noe du klarer å forklare for dine barn om de finner videoer? Disse kan taes opp å ligge på nett i mange år etter du er ferdig. Isåfall er det vel bare å kjøre på.

Aner forsåvidt ikke hvordan det foregår, da dette er noe jeg overhodet ikke kunne tenkt meg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes mannen din om dette? Kan dere ikke piffe opp sexlivet enn å gjøre det fritt frem for alle verdens menn å ta opp videoen av deg og legge de andre steder slik at familie og venner kan se?

Anonymous poster hash: adf02...376
Skrevet

Kom igjen TS! Vi venter i spenning på hva du har å si angående innlegg #2 og #3.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min sier at han ser dette på lik linje som utroskap. Så den ideen må jeg bare legge fra meg. Kanskje like greit. Har man først eksponert seg på nett, vil det jo ligge der hele livet mitt. Kanskje vil jeg føle det anerledes om et par år.. :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er aldri en god ide å vise seg fram på nett. Den delen av livet ditt forsvinner aldri selv om du skulle ønske det. Hvem som helst kan ta vare på videoen. Lytt til mannen din.

Anonymous poster hash: e8767...780
Skrevet

Mannen min sier at han ser dette på lik linje som utroskap. Så den ideen må jeg bare legge fra meg. Kanskje like greit. Har man først eksponert seg på nett, vil det jo ligge der hele livet mitt. Kanskje vil jeg føle det anerledes om et par år.. :)

Det var godt å høre. Du kan finne spenning i andre ting :) Fallskjermhopping ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...