AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Var akkurat i et solarium der man skal stå oppreist, med en vibrasjonsplate man skulle stå på. Den skal visst gi en slags trenings-effekt, men jeg merket vel en annen effekt også... Først skulle man stå med bena litt fra hverandre, og den hadde en slags rolig risting som satt hele kroppen i lett vibrasjon. Så skulle man sette bena inntil hverandre, og akkurat da skrudde den opp vibreringen også. Tilfeldig? I think not! Er det bare jeg som har opplevd en ekstra hyggelig effekt av denne? Og er det egentlig det som er meningen? Anonymous poster hash: c5960...9a5
Gjest Heartbeat Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Har aldri prøvd den solen jeg. Er den bra? Foruten om det du beskriver tenker jeg. Om du blir brun og får mindre cellulitter?
SommerB Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Jeg får lett lysere merker på "englevingene" og rumpa når jeg ligger i vanlig solarium, slipper det med et stå-solarium. Og så er jeg kanskje litt rar, men jeg stod nå der og dansa til musikken en stund også! Men det er jo mer avslappene å ligge i et vanlig solarium og kose seg i varmen. Celulitter tviler jeg egentlig på at kan fikses med en vibrasjonsplate i ny og ne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå