Gå til innhold

Vibrasjonsplate i solarium

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var akkurat i et solarium der man skal stå oppreist, med en vibrasjonsplate man skulle stå på. Den skal visst gi en slags trenings-effekt, men jeg merket vel en annen effekt også... :)

Først skulle man stå med bena litt fra hverandre, og den hadde en slags rolig risting som satt hele kroppen i lett vibrasjon. Så skulle man sette bena inntil hverandre, og akkurat da skrudde den opp vibreringen også. Tilfeldig? I think not! ;)

Er det bare jeg som har opplevd en ekstra hyggelig effekt av denne? Og er det egentlig det som er meningen? :P

Anonymous poster hash: c5960...9a5
Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbeat
Skrevet

Har aldri prøvd den solen jeg. Er den bra? Foruten om det du beskriver tenker jeg. :fnise::fnise:

Om du blir brun og får mindre cellulitter?

Skrevet

Jeg får lett lysere merker på "englevingene" og rumpa når jeg ligger i vanlig solarium, slipper det med et stå-solarium. Og så er jeg kanskje litt rar, men jeg stod nå der og dansa til musikken en stund også! :) Men det er jo mer avslappene å ligge i et vanlig solarium og kose seg i varmen. Celulitter tviler jeg egentlig på at kan fikses med en vibrasjonsplate i ny og ne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...