Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en Simo kombi etter storesøsteren, men har nå begynt å sikle på ny vogn :sjenert: har falt litt for Mountain buggy og Tfk,jeg som ikke har likt trehjulinger. Greit med to vogner vel :sjenert: simoen er gull å sove i, men tung å dra med seg rundt og tung ø trille. Og målet er nå å trille mye mer enn med storesøsteren. Kg må av!!

Skal uansett kjøpe ny når han begynner i bhg om over et år... men vil ha ny nå.

Erfaringer med Mountain buggy eller TFk? Hvilken type?

Endret av HopsiDeisi
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk også ut Bumbleride Indie, den ligner Mountain Buggy, men er nettere og lettere. Blir mye mindre sammenlagt, men samme trillekomfort og fantastiske hjul. Jeg byttet fra TFK til den.

Anonymous poster hash: 58ccf...99d

Skrevet

God tid til å surfe på nett om natta når man ikke får sove. Og har falt helt for TFk joggster-twist. Men er dyr og samboer så ikke helt behovet gitt. Ikke at han bruker vogna mye og bør ha noe å si....

Gjest Tekola
Skrevet

Vet det var et par tråder om TFKene for noen måneder siden, prøv å søke dem opp, hvis ikke skal jeg lete dem opp når Vesla sover :)

Vi har TFK Joggster Twist med Multi-X baggen og er knallfornøyde. Justerbart håndtak er knall, samme med håndbrems. Synes den er stødig og god, det eneste er at med sportsdelen så er det klønete å bruke kurven under. Den er rimelig lett og tar lite plass sammenslått.

Vi kjøpte vår fra Kiddies24.de og sparte en del på det. Når du registrerer deg legger du inn at du bor i Norge, og da trekker den fra tysk mva osv, og så må du jo betale toll og slikt, men vi sparte allikevel en del penger på det :)

Skrevet

Takk for tips Tekola :) søkte opp og fant noen tråder. Men ble ikke klokere :fnise: enten liker folk den veldig godt, eller ikke i det hele tatt. Trur det blir en sånn her om det blir en vogn til altså. Men prøve å finne en brukt kanskje.

Skrevet

vet dere om man kan snu setet på mountain buggy? slik at barnet kan vende både mot deg og fra deg?

Skrevet

vet dere om man kan snu setet på mountain buggy? slik at barnet kan vende både mot deg og fra deg?

Ikke i følge videoen som jeg fant på hjemmesiden til Mountain Buggy, hvertfall. Om du tenkte Urban Jungle

Skrevet

Var Urban Jungle jeg tenkte ja... da er den ikke aktuell for oss, må ha en man kan snu begge veier...

Skrevet

Det har vel kommet et ekstra sete man kan kjøpe for det?

Ellers ville jeg tatt en titt på Bumbleride Indie. Jeg liker den bedre enn MB, som jeg liker mye bedre enn TFK :)

Skrevet

Det ekstra setet til MB ser ikke bra ut etter min mening. Kunne kanskje brukt det om jeg skulle en kjapp tur innom byen ellerno, men aldri på tur, og da blir hele poenget borte for min del.

Skrevet (endret)

Tror vi faller på bugaboo buffalo...

Endret av noomi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...