Gjest Ciegus Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Holder på å gjøre spillelista vår mer dansevennlig for den litt "eldre" garde (typisk foreldrene våre), men er ganske blank. Mamma og pappa danser gjerne vals sammen (sånn rask vals til danselåter med valstakt, ikke en treg wienervals eller hva det heter...), og mange andre vet jeg danser swing. Men - jeg og brudgommen HATER dansebandmusikk, så det utgår. Hva slags musikk passer da? Gjerne litt rocka eller 50-talls, eller noe folk kjenner igjen. Vet dere om noen fantastiske dansebandlåter kaaan det også vurderes. Eneste låten jeg kommer på som er "akseptabel" swingmusikk for oss er The Baseballs - Umbrella. Noe i samme duren? Jeg kan ikke dette!
Gjest Ciegus Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Fungerer egentlig The Baseballs og den type rock'n roll til swing? De hadde jo en del gøy...
Tøsen Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Caravan Palace er kanskje noe som kunne falt i smak hos både eldre og yngre? Jeg synes det er super musikk, sjekk de ut på Spotify. Og så har du jo gode gamle "In the mood" av Glenn Miller
Gjest Tekola Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 The Baseballs skulle jeg til å foreslå, de ble brukt på swingkurset vi gikk på
Gjest Ciegus Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 De (baseballs) hadde mye kult ja, håper jeg og mannen rekker et swingkurs før bryllupet, for jeg fikk sååå lyst å danse da jeg hørte på!
Gjest Ciegus Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Caravan Palace er kanskje noe som kunne falt i smak hos både eldre og yngre? Nå har jeg hørt på det. Kjempekult jo! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå