YoyoMa Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Sitter og tenker tilbake på en date jeg hadde forrige sommer. Hadde ikke hatt kebab på lenge, så jeg tok daten min med på kebabsjappe. Kebabsjappa er ikke en typisk kebabsjappe. Den har ålreite bord, det er romslig, det lukter ikke vondt, og det er rent der osv. Personlig liker jeg å spise på kebabsjappe langt bedre enn på en fin restaurant. Vi fikk også servert kebaben på tallerken med pitabrød og brus. JEG spanderte. Synes dere at det var smålig av meg? Jeg liker ikke fine restauranter...har alltid følt meg mer hjemme på kebabsjapper, mcdonalds osv....
Sunbeam Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Jeg tror jeg hadde blitt lettet. Er ikke komfortabel med fancy restauranter og er i overkant kresen på mat så en kebabsjappe med tilgang til en lite skummel burger hadde jeg likt på en date 9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Jeg var på første date med en, en gang som ville spise på peppes pizza. Følte vel at vi burde gått et bedre sted for vår date, men det er vel kanskje bare meg. Hadde han villet spise på en kebabsjappe, så hadde jeg ikke giddet å møte ham rett og slett. Anonymous poster hash: b982f...a32
Apehjerne Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Hallelujah for kebab og øl! Hater stive restauranter og høytidelige " dater" . MacD derimot styrer jeg unna 6
Apehjerne Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Jeg var på første date med en, en gang som ville spise på peppes pizza. Følte vel at vi burde gått et bedre sted for vår date, men det er vel kanskje bare meg. Hadde han villet spise på en kebabsjappe, så hadde jeg ikke giddet å møte ham rett og slett. Anonymous poster hash: b982f...a32 Så maten er viktigere enn det å tilbringe tid med en du liker? 7
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Folk liker forskjellige ting. Så om hun også liker kebab og gatekjøkken best, så er det jo helt innafor. Om hun derimot ikke likte det, så hadde dere ikke passet sammen. Enkelt og greit. Men personlig hadde jeg nok ikke datet en fyr som bare spiser kebab og McD når han er ute Vitner om en person som ikke bryr seg så mye om helsa. Men man kan fint like både fine restauranter og kebab også vet du. Sier ikke nei til hverken det ene eller det andre, så lenge det ikke er for enspora. Anonymous poster hash: e64d0...a9a 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Så maten er viktigere enn det å tilbringe tid med en du liker? Nei, men jeg hadde foreslått å gå på en mye bedre restaurant og han ville ikke gå dit for det var for dyrt syntes han. Vel, jeg synes jeg er verdt å gå på den dyre restauranten for. Og jeg er ikke noe glad i pizza heller, så var han som spiste opp hele alene.. Anonymous poster hash: b982f...a32
Apehjerne Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Nei, men jeg hadde foreslått å gå på en mye bedre restaurant og han ville ikke gå dit for det var for dyrt syntes han. Vel, jeg synes jeg er verdt å gå på den dyre restauranten for. Og jeg er ikke noe glad i pizza heller, så var han som spiste opp hele alene.. Anonymous poster hash: b982f...a32 Menneskeverd måles ikke i penger eller dyre ting. Du har misforstått noe. Du mener vel at han skal betale også da eller? 3
Apehjerne Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 Folk liker forskjellige ting. Så om hun også liker kebab og gatekjøkken best, så er det jo helt innafor. Om hun derimot ikke likte det, så hadde dere ikke passet sammen. Enkelt og greit. Men personlig hadde jeg nok ikke datet en fyr som bare spiser kebab og McD når han er ute Vitner om en person som ikke bryr seg så mye om helsa. Men man kan fint like både fine restauranter og kebab også vet du. Sier ikke nei til hverken det ene eller det andre, så lenge det ikke er for enspora. Anonymous poster hash: e64d0...a9a Jeg brye meg om helsa men kan unne meg både kebab,pizza og sjokolade
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #10 Skrevet 3. august 2014 Hadde blitt ganske skuffet om en date tok meg med på kebabsjappe. Kebab er for meg nattmat etter fylla, og det er bare noe veldig usjarmerende over det. McDonalds er dårlig mat og jeg blir hard i magen og uvel av det. Anonymous poster hash: 047a7...e93 2
Gjest Awzm me Skrevet 3. august 2014 #11 Skrevet 3. august 2014 Synes det er greit som første date, og når man blir kjent, og etter for den saks skyld. Men hadde satt pris på en "finere" restaurant i ny og ne også, på litt mer romantiske kvelder, for eksempel på bursdager, eller jubileumer, om man feirer slikt 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #12 Skrevet 3. august 2014 Da ville jeg heller gått på cafe eller kaffebar. Evt tatt en lunch et sted. Jeg spiser ikke "mat" som kebab... Anonymous poster hash: 9dd0e...45f 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #13 Skrevet 3. august 2014 Har en kompis som tok med daten på burger king. De var 16 og 14 år. Hvor gammel er du ts?Anonymous poster hash: 15005...fa9 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #14 Skrevet 3. august 2014 Har en kompis som tok med daten på burger king. De var 16 og 14 år. Hvor gammel er du ts?Anonymous poster hash: 15005...fa9 Lol Anonymous poster hash: 1beaa...6ed
Gjest Uhumskheter Skrevet 3. august 2014 #15 Skrevet 3. august 2014 Jeg hadde ikke hatt noe imot det. Det er bare for å bli kjent, ikke for å bruke penger. Det kan man ta senere evt, når man har blitt kjent. Dater man mye blir det fort dyrt om man skal ta med alle på fancy restaurant. OG det er bedre å legge lista lavt, da kan det bare gå oppover Hadde ikke syntes det hadde vært teit eller gnient om vi bare hadde tatt en kaffe heller.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #16 Skrevet 3. august 2014 Hvorfor ikke kjøpe kebab på en tyrkisk restaurant eller noe? Får gjerne bedre kebab, rimelig penge og ser litt finere ut. Jeg brye meg om helsa men kan unne meg både kebab,pizza og sjokolade Enig, lurer på hvordan slike folk er på julaften, er ikka akkurat sunn man man får servert da heller. Anonymous poster hash: caea3...e1a
Inwe Skrevet 3. august 2014 #17 Skrevet 3. august 2014 Ikke veldig glad i kebab, men hadde ikke tenkt noe videre over at vi dro på et sånt sted. Hadde forsåvidt likt det bedre med engangsgrill, pølser og øl i parken. Det hadde vært en fantastisk date. 1
Gjest Uhumskheter Skrevet 3. august 2014 #18 Skrevet 3. august 2014 Ikke veldig glad i kebab, men hadde ikke tenkt noe videre over at vi dro på et sånt sted. Hadde forsåvidt likt det bedre med engangsgrill, pølser og øl i parken. Det hadde vært en fantastisk date. min første date med eksen, var frokostdate på akerhus festning. Klokken ti på morgenen. Jeg dukket opp og han hadde pledd og stor fin frokost han hadde laget selv, juice. Helt perfekt. Syns det var innmari originalt, og veldig gjennomtenkt og søtt. Spesielt fra en 19 år gammel gutt.
L'océan Skrevet 3. august 2014 #19 Skrevet 3. august 2014 Hadde blitt litt skuffet, ja:P ikke så glad i junkfood. Trenger ikke være gourmetrestaurant første gangen... men ikke så dårlig mat som kebab eller mcdonalds heller.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #20 Skrevet 3. august 2014 min første date med eksen, var frokostdate på akerhus festning. Klokken ti på morgenen. Jeg dukket opp og han hadde pledd og stor fin frokost han hadde laget selv, juice. Helt perfekt. Syns det var innmari originalt, og veldig gjennomtenkt og søtt. Spesielt fra en 19 år gammel gutt. Det høres fantastisk ut! Hvordan arrangerte dere dette? Eller var det han som spurte deg? Det søteste jeg har lest! Anonymous poster hash: 1beaa...6ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå