Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi får våre burgere fra stabburet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Rossin
Skrevet

Smaken er ikke som baken - du har de som har peiling på burger, og du har de som ikke har peiling på burger.

Jeg kopierer det jeg skrev i en annen burgertråd, her:

Jeg synes forresten en god burger er den som er laga av grovkverna kjøtt med høy fettprosent. Selve deigen skal være minst mulig salta på forhånd ( se hvorfor: http://aht.seriousea...round-beef.html ), og den skal grilles hardt til den er medium stekt. Dessuten skal den være forma som en burger og ikke en kjøttkake. Om burgeren må holdes på plass med et spyd tvers igjennom, blir jeg forbanna.

Burgeren skal ikke være krydra. Annen smak kan komme fra tilbehøret. Altfor mange puber og kafeer hevder å ha "byens beste burger". På slike steder har kokkene ofte gått amok i krydderskapet med det som er av hvitløkspulver, løkpulver, oregano og annet skvip. Disse har ikke peiling.

AnonymBruker
Skrevet

Mange får burgerne fra Stabburet

Anonymous poster hash: 632d6...7a5

Skrevet

Synes di big one american diner burgerene smaker likt som på gatekjøkkener.

Hvertfall di beste burgerne fra matbutikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...