Gjest Rossin Skrevet 4. august 2014 #22 Skrevet 4. august 2014 Smaken er ikke som baken - du har de som har peiling på burger, og du har de som ikke har peiling på burger. Jeg kopierer det jeg skrev i en annen burgertråd, her: Jeg synes forresten en god burger er den som er laga av grovkverna kjøtt med høy fettprosent. Selve deigen skal være minst mulig salta på forhånd ( se hvorfor: http://aht.seriousea...round-beef.html ), og den skal grilles hardt til den er medium stekt. Dessuten skal den være forma som en burger og ikke en kjøttkake. Om burgeren må holdes på plass med et spyd tvers igjennom, blir jeg forbanna. Burgeren skal ikke være krydra. Annen smak kan komme fra tilbehøret. Altfor mange puber og kafeer hevder å ha "byens beste burger". På slike steder har kokkene ofte gått amok i krydderskapet med det som er av hvitløkspulver, løkpulver, oregano og annet skvip. Disse har ikke peiling.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #23 Skrevet 6. august 2014 Mange får burgerne fra StabburetAnonymous poster hash: 632d6...7a5
Haribo Skrevet 6. august 2014 #24 Skrevet 6. august 2014 Synes di big one american diner burgerene smaker likt som på gatekjøkkener. Hvertfall di beste burgerne fra matbutikken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå