AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Hei! Jeg skal ut å reise neste år, og vurderer å leie gjennom airbnb, er det noen som har erfaring med dette? Tenkte da hovedsakelig på i Callifornia. Vurderer å leie 5-6 dager i santa monica eller venice, og 5-6 dager i "sentrum". Så h is dagar tips om sentrale områder det er lurt å bo så tar jeg gledelig imot det også det jeg var tenkt så langt er west Hollywood eller Hollywood. Uansett, det jeg hovedsakelig lurer på er om det vil komme mange ekstrautgifter enn det som er oppgitt i annonsen, sånn som det ofte gjør når man skal leie hotell i USA? Eller er den prisen man betaler ved bestilling den endelige prisen?Anonymous poster hash: dd1b6...a7b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Sentrum som i Downtown?? LA? Ikke skjønner jeg hva dere skal i 5-6 dager i Santa Monica /Venice Beach heller. Er det noe sted jeg ikke har lyst til å være på kveldstid, så er det der. Bo på et fornuftig sted, og lei bil. Anonymous poster hash: 57f7a...81d
dillyduzit Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Jeg vet dessverre ikke noe om hotell i LA, men som regel er det utgifter som andre steder som kommer i tillegg. Det meste skal stå oppgitt på hjemmesidene til div. hotell sider. Når det kommer til steder, Santa Monica og Venice er fint på dagtid, men kveldtid er det mye shit som skjer. Anaheim ville jeg tatt meg en tur til hvertfall, Long Beach om dere vil reise en liten time. Sentrum Downtown LA er ikke det vakreste stedet på jord og kan heller bli shady veldig fort. Hollywood er det egentlig bare å holde dere unna med mindre dere vil se turistatraksjonen som wall of fame.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Ikke sentrum som i downtown, me. Sentrum som i steder som ligger sentralt med barer, restauranter, spisesteder, butikker og turistattraksjoner i gåavstand. Mener ikke å være utakknemlig assa, men er det noen som vet noe om det jeg spør om? Er mindre interresant å vite hor andre mener det ikke er verdt å feriere! Jeg lurer på om det er noen sim har erfaring med airbnb i USA, og om det kommer ekstraavgifter sånn som det gjør på hotell i USA? Anonymous poster hash: dd1b6...a7b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Du for oppgitt en totalpris før du booker, som inkluderer airbnb-avgift. Ingen andre gebyrer tilkommer. Jeg har brukt Airbnb en par ganger i USA, og mange ganger i resten av verden, det fungerer fint.Anonymous poster hash: 7b211...d39
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Du for oppgitt en totalpris før du booker, som inkluderer airbnb-avgift. Ingen andre gebyrer tilkommer. Jeg har brukt Airbnb en par ganger i USA, og mange ganger i resten av verden, det fungerer fint.Anonymous poster hash: 7b211...d39 Så bra!! Den typen å feriere på tiltaler meg mer og mer. Har du spart mye penger på å bruke airbnb?Anonymous poster hash: dd1b6...a7b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå