Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er den beste måten å innrede klesskap for at det skal være mst praktisk, gi mest plass, samt være oversiktlig og enkelt å holde ryddig??

Pt. har jeg bare hyller og synes det fort blir veldig rotete og gir lite oversikt. Jeg har store skyvedørsgarderobeskap og kan innrede de på annen måte hvis jeg ønsker, men vet ikke helt hvordan og hvor jeg skal begynne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt oss ny garderobe fra Ikea. Den er 3 meter bred med skyvedører og vi har bestemt innholdet selv. Har valgt skuffer fra gulvet og så langt opp som vi når, og hyller over der for ting vi bruker sjelden. Vi har ca en halv meter hver med stang for å henge finklær på og hyller over denne igjen. På hans plass har vi skuffer under stanga også fordi dresser ikke er like lange som kjoler og dermed blir det plass til skuffer under. Vi er superfornøyde med løsningen!!

Vi hadde skap med hyller før og jeg ble mildt sagt sprø...

Gjest Artistina
Skrevet

Mest mulig hengeskap.

Jeg henger ikke bare finklærne, jeg velger å henge mest mulig av klærne mine. Det er bare undertøy, treningstøy, strømper, badetøy, inneklær og tights jeg har i hyller og skuffer. Alt det andre har jeg hengt opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...