Gå til innhold

venteliste på våropptaket


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg står på ventliste nr. 3 på psykologi start vår i Oslo. Plassen har ikke endret seg etter hovedopptaket. Er det noen av dere som vet om jeg har noen sjanse? Jeg vet at de overbooker på studiet, det er 1,8 tilbud per plass. Det betyr jo at ganske mange må si fra seg plassen....

Tar de noen inn etter studierstart i januar, og går de etter ventelisten da? Eller er det den første som melder seg som får plassen?

Tusen takk for alle svar!!



Anonymous poster hash: 73e9b...4e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De går nok etter ventelisten da. Det hadde vært veldig merkelig om de ikke hadde gjort det.

Hva skal du holde på med dette halvåret her da? Og hva skal du gjøre hvis det er slik at du ikke kommer inn? Jeg spør kun for nysgjerrighetens skyld. Kommer du rett fra VGS?



Anonymous poster hash: 48d81...c9c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De går naturligvis etter ventelisten.



Anonymous poster hash: d4219...3f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!

Kommer ikke rett fra vgs nei, men er i førstegangskvoten. Har tenkt til å jobbe og ta hvertfall ex.phil:) Det blir nok det jeg fortsetter med hvis jeg ikke kommer inn også. Kanskje jeg tar opp noen fag og ser om jeg kommer inn neste år. Hvis ikke jeg heller vil gå noe annet da!

Jeg lurer vel egentlig mest på om det er sannsynlig at de tar inn fra ventelisten? Og når jeg burde gi opp håpet og gå videre... Det er sikkert best å ringe inn å høre. Ringer jeg da fakultetet?

TS



Anonymous poster hash: 73e9b...4e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...