AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Lurer litt på dette med utdrikningslag.. Jeg gifter meg i november og sendte en liste med navn til min forlover mtp utdrikningslag. Hun ble kjempefornærmet og mente det var hennes oppgave og at jeg ikke på noen måte kunne styre det. Er det ikke normalt å gi forlover en liste man vil skal delta eller er jeg en kontrollfreak? Anonymous poster hash: e2fe3...5b6
SiMa Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Jeg synes det ville vært naturlig å vente til hun ev. spurte. 2
Poppie Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Jeg vil tro det er normalt? Du vet vel bedre hvem du ønsker å dele den dagen med enn forloveren din gjør? I min vennegjeng har det vært helt normalt å fortelle forloveren hvem man ønsker skal være der den dagen, helst så tidlig som mulig så dagen har kommet som en overraskelse mtp tidspunkt. 1
sunflower Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 En forlover som blir "kjempefornærmet" over at bruden ytrer sine ønsker, ville ikke jeg hatt som forlover. Samtidig er det forståelig at hun kanskje sitter med en følelse av at du ikke stoler på henne eller hennes avgjørelser.
mille1989 Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Jeg synes det er helt i orden at du gir henne en liste over hvem du vil ha i ditt utdrikningslag :-) i mitt tilfelle skal min svogers kjæreste og noen av hans kammeraters kjærester også være med i mitt utdrikningslag og min forlover kjenner ikke disse så hun er takknemlig for å få en liste så hun ikke glemmer noen :-D
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Det er helt normalt! Det er veldig spesielt om hun skal bestemme hvem som er dine venner. Kanskje hun da hadde endt opp med å invitere noen du ikke hadde invitert, og utelatt noen det var helt naturlig å invitere. Da er det jo fort noen som stusser over at de ikke ble invitert og andre som synes det er rart at de ble det. Du kan jo bare forklare henne dette? Så skjønner hun forhåpentligvis hvorfor hun fikk liste Anonymous poster hash: 1d4a3...b7f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå