Jens Skrevet 30. juni 2004 #21 Del Skrevet 30. juni 2004 javel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. juni 2004 #22 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg kan iallefall takke omtalte dame for en ting, nemlig at hun satte fantasien i kok hos enkelte damer her inne som slo seg sammen og kjøpte egyptisk bomull til oss i bryllupsgave. Så aldri så galt at det ikke er godt for noe, tusen takk både til Minnie og til de fantasifulle damer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 30. juni 2004 #23 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg kan iallefall takke omtalte dame for en ting' date=' nemlig at hun satte fantasien i kok hos enkelte damer her inne som slo seg sammen og kjøpte egyptisk bomull til oss i bryllupsgave. Så aldri så galt at det ikke er godt for noe, tusen takk både til Minnie og til de fantasifulle damer..... [/quote'] Kun det beste er godt nok for dere vet du, tex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #24 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg kan iallefall takke omtalte dame for en ting' date=' nemlig at hun satte fantasien i kok hos enkelte damer her inne som slo seg sammen og kjøpte egyptisk bomull til oss i bryllupsgave. Så aldri så galt at det ikke er godt for noe, tusen takk både til Minnie og til de fantasifulle damer..... [/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 30. juni 2004 #25 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg trenger vel ikke forklare hvorfor jeg lukker denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg