AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 H er en dame på 42år.fikk mensen for 17 dager sidenog har nå fått det igjen...begynte for 17 dager siden med vanlig mens, varte i 6 dager, fikk så liten blødning etter samleie to dager etter..de neste dagene var det brun/rødt utflod, ikke så mye at jeg måtte bruke bind..det ville ikke gi seg, så den 16 dagen oppsøkte jeg legen.hun undersøkte meg, kunne se at det kom litt blod fra livmorhalsen.ellers var alt fint. .og siden jeg tok gynekologisk undersøkelse i oktober i fjor, og celle prøve i desember og alt da var ok..mente hun at det ikke var noe farlig, bare litt hormon forstyrrelser. ..men i dag har jeg fått litt mer blod, og minner veldig om vanlig mens.er urolig for dette..legen mistenkte ingenting alvorlig...vet at i årene før overgangsalderen kan hormonforstyrrelse skje.noen damer som har hatt det likt som meg, uroer meg sikkert unødvendig! !!Anonymous poster hash: 3a52a...cbe
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Dette må du bare begynne å venne deg til, det er begynnelsen på overgangsalderen! Anonymous poster hash: b0959...292
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Er vel det som nærmer seg:-D Ts.Anonymous poster hash: 48fb5...4ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå