Gå til innhold

Kardashian-spillet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som har problemer med ekstremt needy kjæreste? Har vært på date med chase to ganger i dag og han fortsetter å ringe meg for å spørre om enda en date fordi han "liksom har hatt en skikkelig slitsom dag"

Grrrr! Hva skjer hvis jeg avviser han? Gjør han det slutt da?

Anonymous poster hash: 6b95d...1c0

åååå jaa, har vært på tre dater med han nå, og han ringer rett etter daten hver gang, slitsomt når det er tid på det med tanke på andre oppdrag. Noen som vet hva som skjer hvis man avviser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man kjøper noe så forsvinner all reklamen med det samme da.. :) Jeg syntes den var så forstyrrende så jeg kjøpte den billigste stjernepakken :P Tror det kostet 37 kroner.



Anonymous poster hash: 5bcfe...938
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå jaa, har vært på tre dater med han nå, og han ringer rett etter daten hver gang, slitsomt når det er tid på det med tanke på andre oppdrag. Noen som vet hva som skjer hvis man avviser?

Det skjer ingenting :) Men tror ikke du bør avvise flere ganger på rad om du vil beholde forholdstatusen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger til alle jeg møter som nye kontakter, så jeg har drøssevis, men jeg får ikke gå på date med dem? På datinglisten er det bare to menn, og ingen er interessante... What to do? :vetikke: Og hva er poenget med å legge til folk i kontaktlisten da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Påvirker juksemetoden for ny energi når bilder fra photoshootene blir lagt ut?



Anonymous poster hash: 317d7...9fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

noen som enda spiller? Begynner og bli kjedelig spill



Anonymous poster hash: 6a1b2...165
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å gi opp spillet pga kjedsomhet da det kom en oppdatering. Nå har jeg hatt massevis av oppdrag med både Khloe, Kourtney og Kim. Føler at det plutselig skjer veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...