AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Jeg har tenkt til å prøve hormonspiral(jaydess). Har gått på cerazette, men mistet ikke mensen slik mange gjør.. fikk heller småblødninger hele tiden. Er det noen som har hatt samme problem med cerazette, men hvor det ble bra med spiral? Eller har det noen som har hatt samme problem med begge? Er redd for å få konstande småblødninger av spiral også, siden de inneholder mye av det samme..Anonymous poster hash: 7ddef...b74
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Ingen?Anonymous poster hash: 7ddef...b74
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 dytter Anonymous poster hash: 879c1...fea
Siljemo Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Hormonspiral skal fjerne mensen, fikk beskjed om at det skjer med nesten alle når jeg fikk valget mellom det og kobber.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Jeg har tenkt til å prøve hormonspiral(jaydess). Har gått på cerazette, men mistet ikke mensen slik mange gjør.. fikk heller småblødninger hele tiden. Er det noen som har hatt samme problem med cerazette, men hvor det ble bra med spiral? Eller har det noen som har hatt samme problem med begge? Er redd for å få konstande småblødninger av spiral også, siden de inneholder mye av det samme..Anonymous poster hash: 7ddef...b74 Har fått satt inn spiral, Jaydess forrige uke, og da fortalte gynokologen at jeg vil blø mindre under menstruasjonen, så jeg krysser fingrene for det Anonymous poster hash: 641db...eee
Gjest Snuttepi Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Hvor lenge brukte du cerazette da? Jeg har brukt begge deler, og mistet mensen etterhvert av begge deler. Det tok ca ni mnd før mensen forsvant med både spiralen og pillen, og sånne småblødninger blir man gaaaaal av...
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Brukte cerazette i 4 mnd. Hadde småblødninger hver dag.. så da orket jeg ikke mer. Vil ikke ha sex når jeg hele tiden blør eller det kommer ut brun gørr. Føler meg så utrolig ekkel da. Kjipt å aldri føle seg helt ren heller... Åh, håper ikke det tar så lang tid som 9 mnd når jeg setter inn spiral:( -TS Anonymous poster hash: 879c1...fea
Zzyzx Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Jeg har hatt spiral i litt over et år (Mirena, ikke Jaydess) og jeg har småblødninger ca en gang i måneden. Jeg hadde vel sjeldnere blødninger da jeg gikk på Cerazette. Jeg synes ikke de er så veldig plagsomme, det holder med truseinnlegg i et par dager for min del.
Gjest Snuttepi Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Ja, det var noe dritt, og hver gang jeg trodde det endelig stoppet kom det tilbake igjen. Men etter ni mnd forsvant spottingen, og jeg så ikke noe mer til blødninger på flere år
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå