AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Trenger fire nye puter, men nå etter ferien har jeg ikke tusenvis av kroner til å bruke på dette. Er det noen som har erfaring med putene fra jysk? Liker dem litt høye, og hater puter som klumper seg etter en stund. Anonymous poster hash: 689fc...8ab
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Trenger fire nye puter, men nå etter ferien har jeg ikke tusenvis av kroner til å bruke på dette. Er det noen som har erfaring med putene fra jysk? Liker dem litt høye, og hater puter som klumper seg etter en stund. Anonymous poster hash: 689fc...8ab Er det snakk om hodeputer, har jeg ikke erfaring fra Jysk, men Ikea har jeg erfaring med, og de har gode puter i mange varianter. Anonymous poster hash: 2b017...d0f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Trenger fire nye puter, men nå etter ferien har jeg ikke tusenvis av kroner til å bruke på dette. Er det noen som har erfaring med putene fra jysk? Liker dem litt høye, og hater puter som klumper seg etter en stund. Anonymous poster hash: 689fc...8ab Princess har 40% på disse http://www.princessbutikken.no/display.aspx?menuid=235 Anonymous poster hash: 2b017...d0f
sobrello Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Jysk har vell også ofte tilbud på puter fra Høie:)
_Aries Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Kjøpte puter Høie-puter fra Jysk, til kr 200-300,- pr stk. Er kjempefornøyd.
Gjest Wei Wei Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Har også puter fra Høye og Kronborg fra Jysk som jeg er fornøyd med. Tok de tyngre putene (med dun og fjær) og de holder formen fint.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Jeg har hodeputer fra jysk, Mascot som koster 55 kroner. Har 4 stk i senga (til 2 pers), synes disse er kjempegode. Har også noen fra høie men de synes jeg ikke var like gode så de havnet i gjestesenga Anonymous poster hash: f355b...6a3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #8 Skrevet 4. august 2014 Takk for svar alle sammen Skal innom Jysk å se litt en dag. Anonymous poster hash: 689fc...8ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå