Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger fire nye puter, men nå etter ferien har jeg ikke tusenvis av kroner til å bruke på dette. Er det noen som har erfaring med putene fra jysk? Liker dem litt høye, og hater puter som klumper seg etter en stund.

Anonymous poster hash: 689fc...8ab
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trenger fire nye puter, men nå etter ferien har jeg ikke tusenvis av kroner til å bruke på dette. Er det noen som har erfaring med putene fra jysk? Liker dem litt høye, og hater puter som klumper seg etter en stund.

Er det snakk om hodeputer, har jeg ikke erfaring fra Jysk, men Ikea har jeg erfaring med, og de har gode puter i mange varianter.

Anonymous poster hash: 2b017...d0f

AnonymBruker
Skrevet

Princess har 40% på disse http://www.princessbutikken.no/display.aspx?menuid=235

Anonymous poster hash: 2b017...d0f

Skrevet

Jysk har vell også ofte tilbud på puter fra Høie:)

Skrevet

Kjøpte puter Høie-puter fra Jysk, til kr 200-300,- pr stk. Er kjempefornøyd. :)

Gjest Wei Wei
Skrevet

Har også puter fra Høye og Kronborg fra Jysk som jeg er fornøyd med. Tok de tyngre putene (med dun og fjær) og de holder formen fint.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hodeputer fra jysk, Mascot som koster 55 kroner. Har 4 stk i senga (til 2 pers), synes disse er kjempegode. Har også noen fra høie men de synes jeg ikke var like gode så de havnet i gjestesenga :)

Anonymous poster hash: f355b...6a3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen :) Skal innom Jysk å se litt en dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...