Gjest uviten Skrevet 29. juni 2004 #1 Skrevet 29. juni 2004 Er det mulig å bruke kondom også i dusjen, eller tåler den det ikke? Bruker ikke annen form for prevensjon og hoppe av i svingen er jo litt riski....
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #3 Skrevet 30. juni 2004 Det blir ikke tøys da, med tanke på vannet og alt det der :-?
Gjest 1111 Skrevet 30. juni 2004 #4 Skrevet 30. juni 2004 Komplikasjoner kan oppstå hvorsomhelst bare å være litt forsiktig og nødvendigvis ikke helle vann oppi kondomet
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #5 Skrevet 30. juni 2004 p-piller? funker sikkert med kondom i dusjen, og stort sett over alt!synes sex i dusjen uten kondom er deiiilig! savner det, savner henne...
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #6 Skrevet 1. juli 2004 Grunnen til kondom fremfor p-piller er at det er snakk om en elsker, og jeg tenker da på beskyttelse mot andre ting en graviditet. Men er det helt turn of med kondom i dusjen synes dere?
Donnie Darko Skrevet 1. juli 2004 #7 Skrevet 1. juli 2004 Kondom er best uansett! P-piller er akkuratt det samme som steorider er for menn..
Linselus Skrevet 1. juli 2004 #8 Skrevet 1. juli 2004 Kondom går fint i dusjen, men som noen andre her skrev: du kan jo for eksempel prøve å unngå å helle den full med vann før den brukes. Syns ikke det er noe mer turn-off der enn andre steder. (Men jeg liker å spise appelsin uten skall, iallfall når jeg vet at den ikke er råtten så jeg syns ikke kondom er noe gøy når man kjenner hverandre samme om man dusjer eller ikke!!) Nefretiti
waco Skrevet 1. juli 2004 #12 Skrevet 1. juli 2004 Jeg liker ikke kondom. Ja det er noe fellesonani over kondombruk ja...
Lenemor Skrevet 2. juli 2004 #14 Skrevet 2. juli 2004 Kan ikke se at det er noe problem med å bruke kondom i dusjen.... Vi bruker kondom fordi jeg ikke tåler p-piller. Funker greit for oss i hvertfall. Lykke til!
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 22. mai 2009 #15 Skrevet 22. mai 2009 Er det mulig å bruke kondom også i dusjen, eller tåler den det ikke? Bruker ikke annen form for prevensjon og hoppe av i svingen er jo litt riski... joda mannen min og jeg tok sex i dursen kondomen tåler vann en gang bada vi sammen da knulla vi i badekaret tissen hans inn i min tiss da var det vann er kondomen tåler vann mmmmmmmm...sex sex
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 22. mai 2009 #16 Skrevet 22. mai 2009 Kondom er best uansett! P-piller er akkuratt det samme som steorider er for menn.. Kondom er best uansett! P-piller er det inverse av anabole steroider for menn.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #17 Skrevet 22. mai 2009 Grunnen til kondom fremfor p-piller er at det er snakk om en elsker, og jeg tenker da på beskyttelse mot andre ting en graviditet. Men er det helt turn of med kondom i dusjen synes dere? Hva med p-piller? Siden du spurte selv om svaret var gitt tidligere så siterte jeg det for deg. Trådstarter er fornuftig. Det går fint med kondom i dusjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå