Gå til innhold

Sex i dusjen - kondom?

Fremhevede innlegg

Gjest uviten
Skrevet

Er det mulig å bruke kondom også i dusjen, eller tåler den det ikke? Bruker ikke annen form for prevensjon og hoppe av i svingen er jo litt riski....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke noe problem å bruke kondom i dusj.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det blir ikke tøys da, med tanke på vannet og alt det der :-?

Skrevet

Komplikasjoner kan oppstå hvorsomhelst :) bare å være litt forsiktig og nødvendigvis ikke helle vann oppi kondomet :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

p-piller? funker sikkert med kondom i dusjen, og stort sett over alt!synes sex i dusjen uten kondom er deiiilig! savner det, savner henne...

Gjest Anonymous
Skrevet

Grunnen til kondom fremfor p-piller er at det er snakk om en elsker, og jeg tenker da på beskyttelse mot andre ting en graviditet. Men er det helt turn of med kondom i dusjen synes dere?

Skrevet

Kondom er best uansett! P-piller er akkuratt det samme som steorider er for menn..

Skrevet

Kondom går fint i dusjen, men som noen andre her skrev: du kan jo for eksempel prøve å unngå å helle den full med vann før den brukes.

Syns ikke det er noe mer turn-off der enn andre steder.

(Men jeg liker å spise appelsin uten skall, iallfall når jeg vet at den ikke er råtten ;) så jeg syns ikke kondom er noe gøy når man kjenner hverandre samme om man dusjer eller ikke!!)

Nefretiti

Skrevet

Hva med p-piller? :wink:

Skrevet
Jeg liker ikke kondom. :riste:

Ja det er noe fellesonani over kondombruk ja...

Skrevet
Jeg liker ikke kondom. :riste:

Enig der gitt.

Skrevet

Kan ikke se at det er noe problem med å bruke kondom i dusjen....

Vi bruker kondom fordi jeg ikke tåler p-piller. Funker greit for oss i hvertfall.

Lykke til!

• 4 år senere...
Gjest Gjest_silje_*
Skrevet
Er det mulig å bruke kondom også i dusjen, eller tåler den det ikke? Bruker ikke annen form for prevensjon og hoppe av i svingen er jo litt riski...

joda mannen min og jeg tok sex i dursen kondomen tåler vann en gang bada vi sammen da knulla vi i badekaret tissen hans inn i min tiss da var det vann er kondomen tåler vann mmmmmmmm...sex sex :sengekos:

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Kondom er best uansett! P-piller er akkuratt det samme som steorider er for menn..

Kondom er best uansett! P-piller er det inverse av anabole steroider for menn.

Gjest Gjest
Skrevet
Grunnen til kondom fremfor p-piller er at det er snakk om en elsker, og jeg tenker da på beskyttelse mot andre ting en graviditet. Men er det helt turn of med kondom i dusjen synes dere?

Hva med p-piller? :wink:

Siden du spurte selv om svaret var gitt tidligere så siterte jeg det for deg. Trådstarter er fornuftig. Det går fint med kondom i dusjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...