elefantguro Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Jeg har nettopp kjøpt meg ny oppvaskmaskin. Mannen er ute av huset for helga og jeg tenkte jeg skulle montere denne skjønnheten som har kommet i hus, siden det står deeeeen oppvasken på benken. Meen, jeg får det ikke til! :rasende:Jeg har ikke skrujern som er store nok til å skru ned føttene som er under maskinen, dermed får jeg ikke til resten heller. Det jeg lurer på, er om det er veldig dumt å koble den til og sette i gang en vask eller to, uten at føttene er skrudd ned? Mannen kommer hjem i morgen og han har skrujern i bilen som visstnok passer, så det er ikke snakk om så mange vaskerunder før føttene blir skrudd ned. Hilsen frustrert jente, som blir gal av å se på oppvasken på benken
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Manuell oppvask. Mannen blir galen om maskinen er full av vann i slanger osv. Maskinen skal vatres og skrus fast, skal du ødelegge den fremfor å ta oppvasken amnuelt?Anonymous poster hash: 5674f...a96
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Vask opp for hånd og vent til du får vatret og montert den. Verre er det ikke Anonymous poster hash: d5ac2...624
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå