AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #21 Skrevet 3. august 2014 Stygt vær for deg er fantastisk vær for andre av oss. Sommer er noe jævla herk! Anonymous poster hash: 5b52e...338 Helt enig! Jeg blir litt irritert når andre definerer hva som er stygt vær, og hva som er pent vær. Se bare på værmeldingen på tv 2, hvordan værmelderne lyser opp når de snakker om sol og varmegrader. Og når de melder regn og vind, så snakker de om "at det dessverre vil bli en del regn fremover", for så å legge ansiktet i sørgmodige folder. Som om det er en selvfølge at vi alle liker stekende sol og 30 varmegrader! Jeg liker ikke ekstrem varme, eller ekstrem kulde, for den saks skyld. Men ingenting er som å kjenne vinden dra over ansiktet om høsten, og se på alle de vakre fargene i naturen. Og hvor koselig er det ikke å sitte inne foran tv'en en høstkveld, mens favorittprogrammet går? På sommeren er det jo bare dritt på tv'en. Altfor mye sport og annet møl. De vanlige, gode programmene faller jo bort om sommeren. Jeg synes sommeren blir litt hysterisk. "Alle" skal på død og liv vise hvor lykkelige de er, og det er bare snakk om reiser til utlandet, soling og kos, og hvor deilig det er med varmen. Usj! På høsten normaliserer det seg, alt blir roligere og mer laid back, og rutinene gjenopptas. Ingenting er bedre enn det! Anonymous poster hash: 8119d...348 10
Duckie Skrevet 3. august 2014 #22 Skrevet 3. august 2014 Jeg elsker høsten! Blir varm og klam når det er som det har vært i det siste, klarer ikke å tenke eller konsentrere meg om noe. Synes høsten er frisk og behagelig etter sommeren, så jeg gleder meg, og synes ikke den kan komme fort nok. 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #23 Skrevet 3. august 2014 Både ja og nei. Mye som skjer innenfor mine interessefelt i perioden slutten av august - november og det er jo flott. Men det blir også mørkere, kaldere og massive arbeidsmengder på jobb og lange slitsomme dager 7 dager i uken. Så jeg gleder meg vel 30% og gruer meg 70$. Og etter høsten er det jo pokker meg vinter til april Anonymous poster hash: bfca4...ea0
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #24 Skrevet 3. august 2014 Er det en myte at det er tjukke jenter som ikke liker varmen? De liker ikke kle av seg og vise kroppen? Anonymous poster hash: 6ca03...e73 Har flere ganske kraftige venninner som elsker sommeren, og å ha på seg lite klær. Ei av venninnene mine hater varme, og hun er slank og har en utrolig fin kropp. Likevel dekker hun ofte til kroppen sin om sommeren med oversized plagg. Så det kommer helt an på personen, ikke om man er tjukk eller tynn. Ok. Da er du jo undervektig, og kanskje redd for å vise deg i bikini pga små pupper? Anonymous poster hash: 6ca03...e73 Små pupper er uansett fint i bikini da. Anonymous poster hash: cd231...e25 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #25 Skrevet 3. august 2014 Jeg elsker høsten!! Vår og høst er mine favoritter. Å kjenne den kalde og klare luften er bare himmelsk. Kose seg inne med levende lys, sittende under pledd og lese en bok eller se noe gøy på tv, ikke bare dritt som sendes på sommeren. Å deilig. Anonymous poster hash: d5d77...0fe 3
Purple Basil Skrevet 3. august 2014 #26 Skrevet 3. august 2014 Høsten er min favorittårstid <3 Jeg gleder meg veldig til høsten! Blir mange deilige skogsturer og mye god mat. Drittlei av sommeren nå, gleder meg til skolestart og et par andre prosjekter jeg har på gang :D
Miss Lucky Skrevet 3. august 2014 #27 Skrevet 3. august 2014 Jeg elsker høsten!! Vår og høst er mine favoritter. Å kjenne den kalde og klare luften er bare himmelsk. Kose seg inne med levende lys, sittende under pledd og lese en bok eller se noe gøy på tv, ikke bare dritt som sendes på sommeren. Å deilig.Anonymous poster hash: d5d77...0fe I hodet mitt så høres det helt fantastisk ut ja, men i realiteten så blir det stive og vonde ledd, konstant frysing, og et sant h%$ å bevege seg utenfor døren i oppoverregn og vind i alle retninger. Høsten i Bergen er flott 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #28 Skrevet 3. august 2014 Jeg elsker høsten og gleder meg vilt. Synes kveldene varer mye lenger når det blir tidlig mørkt og er storforbruker av ved og stearinlys på hytta. Gleder meg til å sitte under pleddet med fyr i peisen, rødvin, mange stearinlys rundt meg og ei god bok. Høsten er helt klart min favorittårstid. Anonymous poster hash: 523a5...874
Gjest SoccerPlayer Skrevet 3. august 2014 #29 Skrevet 3. august 2014 Jaa jeg gleder meg til høsten og kulde! Mest av alt savner jeg snø <3 Er så drittlei varmen. Savner å gå med klær igjenn..
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #30 Skrevet 3. august 2014 Gleder meg også! Høsten er den fineste årstiden. Anonymous poster hash: aaec2...575
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #31 Skrevet 3. august 2014 Mange hunder som gleder seg også. Denne varmen har ikke bare vært grusom for menneskene. Anonymous poster hash: aaec2...575 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #32 Skrevet 3. august 2014 Enig. Jeg absolutt elsker mørket. Og det er langt koseligere å komme hjem til den varme, trygge, koselige leiligheten etter man har gått ute i hardt og kaldt vær. Er deilig å dra på universitetet, komme hjem etter en lang dag på lesesalen, sette seg i godstolen, ha masse stearinlys og bare kose seg med en god bok eller ta et glass vin med gode venner. Anonymous poster hash: eca55...3b8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #33 Skrevet 3. august 2014 Mørket er noe jeg savner ved sommeren. Er deilig når det mørkner i 18-tiden. Anonymous poster hash: aaec2...575
Pottah Skrevet 3. august 2014 #34 Skrevet 3. august 2014 Er det en myte at det er tjukke jenter som ikke liker varmen? De liker ikke kle av seg og vise kroppen? Anonymous poster hash: 6ca03...e73 Vel, det er mulighens noe i det. Men jeg hater varmen, og er på ingen måte overvektig. Jeg er 175 høy og veien 61-62 kg, og har en liten C-cup. Jeg trener og synes selv jeg har passe storre pupper og ser digg nok ut i bikini. Men jeg tåler rett og slett ikke varme. Får ikke i meg nok væske, blir slapp og får lett hodepine. Akkurat nå regner det ute, og jeg koser meg såå mye. Sitter stort sett alltid med et smil om munnen når det regner. Men, dersom man er overvektig, er det vel lett for at man ikke føler seg bra med seg selv og kroppen sin, og jeg forstår godt at de heller ikke liker sommer og sol. Er vel rett og slett to forskjellige grunner til at vi ikke liker det. Men ja TS, jeg gleder meg skikkelig til høst! Elsker høsten i seg selv, og i tillegg starter jeg på drømmestudie denne høsten <3 1
Gjest ryllikblomsten Skrevet 4. august 2014 #35 Skrevet 4. august 2014 Jeg gleder meg også til høsten! Jeg mener at alle årstidene har hver sin sjarm, men nå er jeg rimelig mettet på denne varmen.. Når det begynner å bli mørkt om kveldene, stjernene titter frem, nordlyset, månen, den spesielle skarpe luften ute. Stearinlys, varme i peisen, pledd og ullester.. Levelige temperaturer! Telttur ved laksetrappa, bål og bål-kaffe... Åh, jeg gleder meg!
Cordelia Skrevet 6. august 2014 #36 Skrevet 6. august 2014 (endret) Sensommer tidlig høst er defintivt er av mine favoritter rett og slett fordi naturen begynner å bugne. bare å kunne gå rett ut og plukke blåbær. De siste dagene i Sverige har jo vist at det ikke bare negativitet som gjør at det går an å ønske litt mer regn. Og det er jo umulig å få gjort noe. Bare en støvsuging idag, og jeg var gjennomsvett. Må si jeg har litt blandede følelser. Sommeren er fin den, med alt som hører til, og da regner jeg faktisk med regn og skyer og. Og da må man jo ikke bare ha sol. Kan dog styre meg for tordenvær. Men det renser jo opp det og. Endret 6. august 2014 av Cordelia 1
Lille85 Skrevet 7. august 2014 #37 Skrevet 7. august 2014 Ååååe, høst! ❤️ Jeg gleder meg som et barn på julaften! :D
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #38 Skrevet 7. august 2014 Gleder meg sykt til temperaturen går nedover. Er pisslei den fæle varmen. Anonymous poster hash: 65a32...960
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #39 Skrevet 7. august 2014 Jeg merker allerede at det begynner å bli høst. Det er allerede begynt å bli mørkt på kveldene, og jeg sitter med tøfler og har stearinlys på. I går var det også veldig dårlig vær ute, mye blåsing i husveggene og duskeregn, mørkt og veldig høstlig. Syns det er så fantastisk! Det føles mye mer livlig, men samtidig romantisk, koselig og trygt på en litt utrygg måte. Anonymous poster hash: eca55...3b8
Gjest Citronella Skrevet 7. august 2014 #40 Skrevet 7. august 2014 Jeg er så himla glad at jeg bor i et land som har årstider! Jeg liker alle, høst/vinter/vår/sommer! Og nå gleder jeg meg over sommerregn og det å sitte ute under tak og se på havet etter en svømmetur. Men høsten er helt spesiell. Kjølig og klar luft. Det er stille etter sommerens krav. Det er lov å være litt ensom om høsten. Og for ikke å snakke om å ta frem høstklær. Plommerødt, brunt lær, flaskegrønt, beige. Og fortsatt har man en lett solbrun teint i huden. Mennesker er på sitt vakreste i september! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå