Gå til innhold

Gleder meg sånn til høsten!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg rar som gleder meg til høsten? :sjenert:

Har hatt en fantastisk sommer, jeg elsker sommer. Men det er noe eget med kald luft, fargerike trær, ullgensere, pledd, stearinlys, kakao, strikking på kvelden:D

Flere som gleder seg?

Anonymous poster hash: 549fd...8d4

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er lei av varmen og lengter etter litt kulde. Vanskelig å kle seg om sommeren når man ikke liker å være så avkledd.

Anonymous poster hash: 6580d...475
  • Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det litt sånn jeg og :) Elsker å sitte foran peisen, gå tur i fjellet, se på de flotte fargene på trærne, og tv-kos under pleddet med pus. Nå er det bare for varmt ass.

Anonymous poster hash: c0daa...405
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"jeg er lei av varmen"

:sjokkert: det kan du ikke si da, tenkt deg hvis det hadde vært stygt vær hele sommeren.

Sommeren er det beste som finnes! :vin::ol:

Ja, jeg er lei av varmen og lengter etter litt kulde. Vanskelig å kle seg om sommeren når man ikke liker å være så avkledd.

Anonymous poster hash: b100f...a59
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"jeg er lei av varmen"

:sjokkert: det kan du ikke si da, tenkt deg hvis det hadde vært stygt vær hele sommeren.

Jeg ble kjempeglad da det regnet i sted, jeg. Synes det er gørrkjedelig å svette dagen lang.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er kjedelig å svette det er jeg enig i. Men det finnes på butikkene spray for svett, andre produkter som minsker at man svetter.

Jeg vet ikke hvor gammel er du, men jeg synes det er så digggggg å ta med seg venner, grille ute eller i parken. Kanskje ta seg tur til byen, drikke noe kaldt feks coca cola, øl eller noen cocktail.

:)

Jeg ble kjempeglad da det regnet i sted, jeg. Synes det er gørrkjedelig å svette dagen lang.

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å skrive .

Når det er varmt ute, så blir jeg som annen person, da blir jeg lykkelig glad happy osv osv. Men når det regner ute, når jeg seg skyer ute hvor de tildekker finne himmelen blir jeg dårlig av det, humøret faller ned.

Alle er ikke like!

AnonymBruker
Skrevet

Har jublet hver gang det har regnet i sommer, er rett og slett ikke laget for varmt klima. Hater å dra til syden, kjeder meg, men orker ikke gjøre noe pga. varmen. Gi meg heller ei snøhule og et ullpledd:)

Så kulda, slapset, ullklærne, peisen, strikkinga og kakaoen er hjertelig velkommen her. :)

Anonymous poster hash: 3e855...2e5
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er det en myte at det er tjukke jenter som ikke liker varmen? De liker ikke kle av seg og vise kroppen?

Anonymous poster hash: 6ca03...e73
  • Liker 2
Gjest New_Girl
Skrevet

Nå har jeg hatt nok sol og varme så nå gleeeeder jeg meg til høsten kommer! Hver sin årstid har sin sjarme :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det en myte at det er tjukke jenter som ikke liker varmen? De liker ikke kle av seg og vise kroppen?

Jeg har en BMI på 19, men det er allikevel ikke min greie å kle av meg mest mulig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er kjedelig å svette det er jeg enig i. Men det finnes på butikkene spray for svett, andre produkter som minsker at man svetter.

Jeg vet ikke hvor gammel er du, men jeg synes det er så digggggg å ta med seg venner, grille ute eller i parken. Kanskje ta seg tur til byen, drikke noe kaldt feks coca cola, øl eller noen cocktail.

:)

Ja, vi er alle forskjellige.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en BMI på 19, men det er allikevel ikke min greie å kle av meg mest mulig.

Ok. Da er du jo undervektig, og kanskje redd for å vise deg i bikini pga små pupper?

• Liker 1
Gjest Silverstream
Skrevet

Ja nå er jeg lei varmen, gleder meg til det blir kjøligere.

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker sommer til laangt ut på høsten, oktober minst. En vinter uten snø, is, kulde og andre ekle ting, og tidlig, varm og fin vår.

Greit med regn om natten, det renser luften, hele året.

Anonymous poster hash: 098ce...97b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, vinter kan det være men uten snø ute TAKK :D

Ønsker sommer til laangt ut på høsten, oktober minst. En vinter uten snø, is, kulde og andre ekle ting, og tidlig, varm og fin vår.

Greit med regn om natten, det renser luften, hele året.

Anonymous poster hash: 098ce...97b

AnonymBruker
Skrevet

"jeg er lei av varmen"

Stygt vær for deg er fantastisk vær for andre av oss. Sommer er noe jævla herk!

Anonymous poster hash: 5b52e...338

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Normalvektig og trener, og liker hverken varme eller lite klær.

Anonymous poster hash: 5b52e...338

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg skikkelig til høsten, jeg også! :) Synes det blir en egen stemning og følelse som jeg liker veldig godt. Blir også deilig med kjøligere vær, så kan jeg ha på høstklær:)

Anonymous poster hash: 0e864...bed

• Liker 2
Skrevet

Hver årstid har sin sjarm. :rodmer:

Og det kan faktisk bli for varmt.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...