Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2014 #41 Del Skrevet 1. september 2014 Måtte september bli en god trim-mnd for den spreke G....som har tenkt å bli (om mulig) enda litt sprekere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 2. september 2014 Forfatter #42 Del Skrevet 2. september 2014 September har startet meget bra i så måte, må jeg innrømme. Hadde en knallbra økt i går og kjenner det på kroppen i dag. Digger det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 10. september 2014 Forfatter #43 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg har satt ny personlig rekord i trening! Jeg har aldri trent så mye så ofte så lenge før! Steike, jeg er god! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. september 2014 #44 Del Skrevet 10. september 2014 Glad for at motivasjon, innsats OG gjennomføring ennå holder seg på toppidrettsnivå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. september 2014 #45 Del Skrevet 10. september 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. oktober 2014 #46 Del Skrevet 15. oktober 2014 Husk at du er fremdeles steike god, uansett hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PineNut29 Skrevet 28. oktober 2014 #47 Del Skrevet 28. oktober 2014 Har lest gjennom dagboken din. Så flink du er,ble riktig motivert nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå