AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Jeg skjønner ikke helt "fuzzen" rundt unge jenter (16-20). Greit nok, de har strøken hud. Men det er det. Men de har ikke særlige til former, slik de litt mer voksne damene har. Selv er jeg 29, og syns damer fra 30 til 50 er mye mer attraktive enn de i tenåra og litt oppover. Og da snakker jeg ikke bare om kropp, men også om livserfaring og personlighet. Er mye lettere å holde en samtale med voksne kvinner, kontra unge jenter som har ganske platte samtaleemner. Det går f.eks ikke an å diskutere politikk og historie med dem (finnes selvsagt unntak). De med litt flere år på baken er heller ikke så fokusert på utseende. Det er sikkert individuelt, og mange er nok uenige med meg? Anonymous poster hash: aa3b4...19d 8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Det er vanlig blant unge menn å gå etter "milfs" og "cougars" - de er også mindre kravstore så mer tilgjengelige for menn flest. De endrer ofte mening når de når en viss alder. Guttene jeg kjenner i tyveårene går etter eldre kvinner og de som er 30 eller mer går etter yngre. Det er heller ikke generell oppfatning at jenter i alderen 16-20 er de mest attraktive - de er tenåringer. Når menn snakker om "yngre kvinner" snakker de om kvinner i tyveårene. Dvs. kvinner som fortsatt er unge men har litt erfaring og personlighet. Anonymous poster hash: cfb0d...ed5
Gjest Coolaid Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Både Intellektuelt sett, livserfaring og modenhet seksuelt sett, så har unge kvinner lite å stille opp mot en kvinne som har levd litt og er trygg på seg selv og sin seksualitet. Så skal det være og sånn er det. At en del unge mennesker tror de er voksen fordi de er fylt 20 og kan alt på soverommet er bare latterlig. Dere skjønner det selv når dere blir eldre. Og det er ikke 20 åringene som er "dumme"... det er sånn det skal være fra naturens side. Man lærer så lenge man lever, også seksuelt. At man kan sprade rundt i en "perfekt" kropp fordi den ikke har fått tid til å eldes er ikke akkurat en stor begivenhet. Det er en grunn til at kvinner med flere år på baken er bedre i sengen. Og det er helt greit å være uerfaren så lenge dere godtar det, og ikke tror dere "kan alt"....
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Personlig har jeg aldri hatt noen dragning mot unge jenter (16-20) Jeg er nesten 40 nå, og har alltid hatt dragning mot damer i alderen 25-35. Var nok mange nabodamer som var deltagere i mine seksuelle fantasier da jeg var 14....Anonymous poster hash: e63d1...8f6 1
Gjest RottusFrekkus Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Høh. Jeg er kvinne i 30 åra, men har hverken disse "formene" folk snakker om eller "megaselvsikker selvtillit og selvsikkerhet fordi jeg endelig er tredvis og ikke tjuis". Man får altså ikke magisk utfra intet en slags innsikt i noe nytt man ikke hadde tilgang på i tyveår. Hva består disse flotte "formene" egentlig i(man legger altså ikke på seg eller endrer puppe/rumpe/hoftestørrelse med alder) - og hvor får folk det fra at alle kvinner over 25/30 eller hva plutselig blir ekstremt selvsikre og klarer legge fra seg alt av forventninger til kropp og utseende eller sex for den saks skyld? Jeg tror de fleste kvinner i min alder/eldre later som de har dette ovenfor menn fordi det er forventet at sånn skal det være. Jeg kjenner iallefall ingen av dem - vi er like sikre/usikre som da vi var 19 - bare nå er vi sikre/usikre i foreldrerollen og karrieremessig i tillegg. 9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Om gutta får velge mellom å knulle en trang og deilig 17 åring kontra en bøtte med hull på 35 så sier det seg selv.. Anonymous poster hash: fa37f...3db 1
Gjest Lille-pus Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 (endret) Om gutta får velge mellom å knulle en trang og deilig 17 åring kontra en bøtte med hull på 35 så sier det seg selv.. Anonymous poster hash: fa37f...3db Forklar, vennligst, hvordan det henger sammen at fittene blir videre og videre for hver år som går. Supert om du lenker opp det medisinske underlaget du bygger forestillingen din på. Takk. Edit: auto(in)correct. Endret 2. august 2014 av Lille-pus 12
Gjest New_Girl Skrevet 2. august 2014 #8 Skrevet 2. august 2014 Jeg skjønner ikke helt "fuzzen" rundt unge jenter (16-20). Greit nok, de har strøken hud. Men det er det. Men de har ikke særlige til former, slik de litt mer voksne damene har. Selv er jeg 29, og syns damer fra 30 til 50 er mye mer attraktive enn de i tenåra og litt oppover. Og da snakker jeg ikke bare om kropp, men også om livserfaring og personlighet. Er mye lettere å holde en samtale med voksne kvinner, kontra unge jenter som har ganske platte samtaleemner. Det går f.eks ikke an å diskutere politikk og historie med dem (finnes selvsagt unntak). De med litt flere år på baken er heller ikke så fokusert på utseende. Det er sikkert individuelt, og mange er nok uenige med meg? Anonymous poster hash: aa3b4...19d Når du er 29 år selv skulle det bare mangle at du ikke går etter 16-åringer, spør du meg. 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #9 Skrevet 2. august 2014 Forklar, vennligst, hvordan det henger sammen at føttene blir videre og videre for hver år som går. Supert om du lenker opp det medisinske underlaget du bygger forestillingen din på. Takk. Alle vet at kvinnene vokser for å tilpasse seg mennene, som også vokser. Med mindre man er født med mikro... Anonymous poster hash: 9bddd...57f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #10 Skrevet 2. august 2014 Jeg er 18 og har både former(selv om jeg er veldig slank) og selvtillit. Har også vært politisk aktiv i 4 år og har vært veldig høyt oppe i politikken, så jeg har nok vært mer aktiv enn mange selv om de er over 30. Så nei, jeg kan ikke si jeg føler det samme som deg Anonymous poster hash: 3a536...116
Gjest RottusFrekkus Skrevet 2. august 2014 #11 Skrevet 2. august 2014 Jeg er 18 og har både former(selv om jeg er veldig slank) og selvtillit. Har også vært politisk aktiv i 4 år og har vært veldig høyt oppe i politikken, så jeg har nok vært mer aktiv enn mange selv om de er over 30. Så nei, jeg kan ikke si jeg føler det samme som deg Anonymous poster hash: 3a536...116 Men, du vil faktisk diskutere annerledes rundt politikk som 30 enn du gjør nå Det kan jeg si med relativt stor sikkerhet - at evnen til refleksjon øker med årene. Det hjelper jo lite for de som stiller med et ganske dårlig utgangspunkt, men altså.....det er det eneste jeg kan si at faktisk med sikkerhet endrer seg med årene, iallefall hos folk med passelig hjernekapasitet. Fra 18-35 skjer utrolig store endringer i refleksjonsevne. Mest på evne til å tenke komplekst og på å se sammenhenger. 4
Nanami Skrevet 2. august 2014 #12 Skrevet 2. august 2014 Alle vet at kvinnene vokser for å tilpasse seg mennene, som også vokser. Med mindre man er født med mikro... Anonymous poster hash: 9bddd...57f Haha hæ? Så gamle menn har monsterpikk da? 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #13 Skrevet 2. august 2014 Jeg er 18 og har både former(selv om jeg er veldig slank) og selvtillit. Har også vært politisk aktiv i 4 år og har vært veldig høyt oppe i politikken, så jeg har nok vært mer aktiv enn mange selv om de er over 30. Så nei, jeg kan ikke si jeg føler det samme som deg Anonymous poster hash: 3a536...116 Men regner du går etter menn rundt din egen alder? Anonymous poster hash: 618da...6d0
Gjest Eurodice Skrevet 2. august 2014 #14 Skrevet 2. august 2014 Forklar, vennligst, hvordan det henger sammen at fittene blir videre og videre for hver år som går. Supert om du lenker opp det medisinske underlaget du bygger forestillingen din på. Takk. Edit: auto(in)correct. Nå er jeg spent på om du får relevant svar på dette, Lille-pus. 3
Gjest Lille-pus Skrevet 2. august 2014 #15 Skrevet 2. august 2014 Haha hæ? Så gamle menn har monsterpikk da? Det kan jo forklare hvorfor menn gjerne blir litt krokryggede når de har passert 80 ! 19
Gjest Eurodice Skrevet 2. august 2014 #16 Skrevet 2. august 2014 Jeg er 18 og har både former(selv om jeg er veldig slank) og selvtillit. Har også vært politisk aktiv i 4 år og har vært veldig høyt oppe i politikken, så jeg har nok vært mer aktiv enn mange selv om de er over 30. Så nei, jeg kan ikke si jeg føler det samme som deg Anonymous poster hash: 3a536...116 18 år og veldig høyt oppe i politikken? Må vel være lokalt det. 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #17 Skrevet 2. august 2014 Det er vanlig blant unge menn å gå etter "milfs" og "cougars" - de er også mindre kravstore så mer tilgjengelige for menn flest. Anonymous poster hash: cfb0d...ed5 Yeah right... Anonymous poster hash: 294b2...cfd 6
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #18 Skrevet 2. august 2014 Vel, den yngste jenta jeg har hatt sex med var 15(jeg var i samme alder selv). Husker godt musa hennes, det fløyelsmyke, rosa, trange og velsmakende lille gledeshullet på den tighte kroppen med faste små pupper. Den eldste dama jeg har knullet var 34, hun så bra ut for alderen, likevel var musa større, vingene var mer overveldende og venusberget dekket av mer hengehud. For ikke å snakke om puppene som hang. Misforstå meg rett, jeg digger lange kjønnslepper og hengemugger jeg altså, men hadde jeg hatt valget Så jo, jeg forstår fuzzet.Anonymous poster hash: 0c631...191
Gjest Eurodice Skrevet 2. august 2014 #19 Skrevet 2. august 2014 Vel, den yngste jenta jeg har hatt sex med var 15(jeg var i samme alder selv). Husker godt musa hennes, det fløyelsmyke, rosa, trange og velsmakende lille gledeshullet på den tighte kroppen med faste små pupper. Den eldste dama jeg har knullet var 34, hun så bra ut for alderen, likevel var musa større, vingene var mer overveldende og venusberget dekket av mer hengehud. For ikke å snakke om puppene som hang. Misforstå meg rett, jeg digger lange kjønnslepper og hengemugger jeg altså, men hadde jeg hatt valget Så jo, jeg forstår fuzzet.Anonymous poster hash: 0c631...191 Når man bikker 30, bærer det rett utfor stupet
EDM Skrevet 2. august 2014 #20 Skrevet 2. august 2014 Jeg skjønner ikke helt "fuzzen" rundt unge jenter (16-20). Greit nok, de har strøken hud. Men det er det. Men de har ikke særlige til former, slik de litt mer voksne damene har. Selv er jeg 29, og syns damer fra 30 til 50 er mye mer attraktive enn de i tenåra og litt oppover. Og da snakker jeg ikke bare om kropp, men også om livserfaring og personlighet. Er mye lettere å holde en samtale med voksne kvinner, kontra unge jenter som har ganske platte samtaleemner. Det går f.eks ikke an å diskutere politikk og historie med dem (finnes selvsagt unntak). De med litt flere år på baken er heller ikke så fokusert på utseende. Det er sikkert individuelt, og mange er nok uenige med meg? Anonymous poster hash: aa3b4...19d Tror denne "fussen" er snakk om seksuell attraktivitet. Disukuterer du historie og politikk rett før du har sex med noen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå