kaffeogkake Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 (endret) Hei, jeg har i lengre tid via diverse sider på nettet prøvd å komme i kontakt med en dominant kvinne. Dvs cupido, sexdate osv....slike sider. Finner ingen Så...finnes det dominante kvinner der ute et sted? Evt noen som har noen tips til hvor/hvordan jeg skal søke? Jeg er 33 og bor i Bergen. Endret 2. august 2014 av kaffeogkake
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 www.smil-norge.no/ Anonymous poster hash: c852b...12a
Gjest Lille-pus Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Det er jo så aldeles og komplett avhengig av hva du ser for deg. De finnes jo over alt.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Kontaktannonser/sexannonser er ikke tillatt på KG! Anonymous poster hash: 73c22...23a 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Statistisk sett er det ikke nok dominante damer der ute, til å tilfredsstille alle underdanige menn, så forbered deg på at dette vil bli vanskelig.Anonymous poster hash: 0d8ac...759
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 Min erfaring er at nei, det finnes ikke. I alle fall ikke som i dominante på samme måten som en del menn er det. Selv "dominante" kvinner søker bekreftelse hos sin partner gjennom at, "var jeg flink nå, gjorde jeg som du ville nå, er det sånn eller sånn du vil jeg skal gjøre det". Kvinner har det med å søke en sterkere mann som styrer dem som de kan søke bekreftelse fra. Dominante kvinner er en illusjon. Det samme gjelder for øvrig i dyreriket, du finner ingen dominante hunner blant dyr. Hunnene velges ut fra sin skjønnhet, hannene velges ut fra sin evne til å dominere. Anonymous poster hash: e4ca6...97e
kaffeogkake Skrevet 2. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2014 Det er jo så aldeles og komplett avhengig av hva du ser for deg. De finnes jo over alt. Jeg ser for meg og en sinna dame med strapon....for å være helt ærlig. De er over alt ja..
slemgutt81 Skrevet 2. august 2014 #9 Skrevet 2. august 2014 Det er jo så aldeles og komplett avhengig av hva du ser for deg. De finnes jo over alt. Jeg tror det er snakk om i senga han mener. Setter du likhetstegn mellom å være en drittsekk i virkeligheten, og det å være drittsekk i senga? 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #10 Skrevet 2. august 2014 Jeg tror det er snakk om i senga han mener. Setter du likhetstegn mellom å være en drittsekk i virkeligheten, og det å være drittsekk i senga? Tror nok Lille-pus utmerket godt vet hva han mente. Anonymous poster hash: 73c22...23a 1
Gjest Lille-pus Skrevet 2. august 2014 #11 Skrevet 2. august 2014 Jeg ser for meg og en sinna dame med strapon....for å være helt ærlig. De er over alt ja.. Lykke til. Jeg tror det er snakk om i senga han mener. Setter du likhetstegn mellom å være en drittsekk i virkeligheten, og det å være drittsekk i senga? Stakkars gutt. Du har alt for mye å lære til at det er plass på KG. Men, fint at du advarte alle sub damene mot deg selv ved å dele din definisjon av dominant som lik drittsekk. Sier du han virkelig snakker om en domina i seksuell relasjon, what a surprise! - 3
kaffeogkake Skrevet 2. august 2014 Forfatter #12 Skrevet 2. august 2014 Akk ja...dette kommer nok ikke til å skje
Gjest Lille-pus Skrevet 2. august 2014 #13 Skrevet 2. august 2014 Du har fått tips om smil-norge. Nytter ikke å sitte på rumpen og vente å bli plukket opp på KåGe.
kaffeogkake Skrevet 2. august 2014 Forfatter #14 Skrevet 2. august 2014 (endret) Du har fått tips om smil-norge. Nytter ikke å sitte på rumpen og vente å bli plukket opp på KåGe. Men smil er jo bare en politisk organisasjon såvidt jeg leser fra siden deres? Ser ikke noe kontaktfora på den siden...eller tar jeg helt skammelig feil nå?? Ok ser det var et forum begravet der et sted for medlemmer Endret 2. august 2014 av kaffeogkake 1
slemgutt81 Skrevet 2. august 2014 #15 Skrevet 2. august 2014 (endret) Lykke til. Stakkars gutt. Du har alt for mye å lære til at det er plass på KG. Men, fint at du advarte alle sub damene mot deg selv ved å dele din definisjon av dominant som lik drittsekk. Sier du han virkelig snakker om en domina i seksuell relasjon, what a surprise! - Det der var kun hersketeknikker. Voksent. Nei, man må ikke være en drittsekk for å være dominant under sengekos. Men i vanlige livet, så er det en forskjell på det å være selvhevdende, ha trygget, erkjenne egenverdi, og på det å dominere andre, være aggressiv, undertrykkende, kreve ting man ikke har rett på osv. Det å dominere andre er ikke positivt annet enn for deg selv, og da er det en biologisk "drittsekk" strategi. Å være dominant kan jeg fint forsvare å sidestille med å være drittsekk. Endret 2. august 2014 av slemgutt81
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #16 Skrevet 2. august 2014 Min erfaring er at nei, det finnes ikke. I alle fall ikke som i dominante på samme måten som en del menn er det. Selv "dominante" kvinner søker bekreftelse hos sin partner gjennom at, "var jeg flink nå, gjorde jeg som du ville nå, er det sånn eller sånn du vil jeg skal gjøre det". Kvinner har det med å søke en sterkere mann som styrer dem som de kan søke bekreftelse fra. Dominante kvinner er en illusjon. Det samme gjelder for øvrig i dyreriket, du finner ingen dominante hunner blant dyr. Hunnene velges ut fra sin skjønnhet, hannene velges ut fra sin evne til å dominere. Anonymous poster hash: e4ca6...97e Tull. Anonymous poster hash: 7018b...3a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå