Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på vanlig UL i uke 11, og alt da var det bevegelser som ligna på spark hos fosteret. Synes kanskje ikke det var så oppsiktsvekkende, men at de får sånne detaljerte bilder er jo helt utrolig da :Nikke:

Skrevet

Jeg synes heller ikke det er så oppsiktsvekkende. Begynner de ikke å sprelle allerede rundt uke 9? Fostre som er 12 uker gamle ser ihvertfall veldig ferdige ut på UL. Som en perfekt liten minibaby! :P Vi fikk til og med vite at vi ventet ei jente så tidlig som i uke 12. :babyjente:

Skrevet

Jeg har faktisk kjent liv fra uke 10, jeg... I mitt forrige sv.sk. fra uke 12... Så dette overrasket ikke meg...

Skrevet

Jeg var også på UL i uke 12 og kan garantere at det er masse action der inne allerede da..

Barnet vårt vinka til meg og pappaen.

Skrevet

Ok. Beklager da. Jeg er gravid for første gang, og var på en UL i uke 9, kun pga blødninger. Siden har jeg ikke vært på UL (og skal ikke før den ordinære 16/7). Først denne uken kjente vi spark.

Jeg skjønner at jeg er "unormal" i denne sammenhengen som syntes artikkelen var utrolig. Jeg har nemlig fått beskjed (av legen, og lest i bøker) at man ikke begynner å kjenne liv før uke 16-20...

Skrevet
Jeg skjønner at jeg er "unormal" i denne sammenhengen som syntes artikkelen var utrolig. Jeg har nemlig fått beskjed (av legen' date=' og lest i bøker) at man ikke begynner å kjenne liv før uke 16-20...[/quote']

:klem2: Ikke unormal da vet du! Det stemmer at man begynner å kjenne liv rundt uke 15-20. Flergangsfødende enda tidligere. Men lillebabyen har vært i full vigør lenge før det vet du. Det er mange lag med livmor, fostervann +++ som demper bevegelsene, slik at vi ikke kjenner dem før det har gått mange uker... :P

Skrevet
Ok. Beklager da. Jeg er gravid for første gang, og var på en UL i uke 9, kun pga blødninger. Siden har jeg ikke vært på UL (og skal ikke før den ordinære 16/7). Først denne uken kjente vi spark.

Jeg skjønner at jeg er "unormal" i denne sammenhengen som syntes artikkelen var utrolig. Jeg har nemlig fått beskjed (av legen, og lest i bøker) at man ikke begynner å kjenne liv før uke 16-20...

Du er da slett ikke unormal... Mente det ikke sånn altså. Jeg kjente ikke liv før i uke 16 første gangen og det er faktisk ganske tidlig til å være førstegangs gravid. Og som jeg skrev lengre opp her, i uke 12 m nr 2. og nå i uke 10 med nr 3...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...