AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Jeg lurer på om det er normalt at jenter fingrer seg selv mens de har sex med en gutt? Hva synes egentlig gutten om dette? Skjønner at det kan være individuelt hva gutter synes, men vil høre deres meninger. Anonymous poster hash: ba3bc...0d0
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Ja det er normalt. De fleste oppnår ikke orgasme uten stimulering av klitoris.Anonymous poster hash: f66f2...bde 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Ja det er normalt. De fleste oppnår ikke orgasme uten stimulering av klitoris.Anonymous poster hash: f66f2...bde Men synes gutten at dette er greit? Jeg har fingret meg selv flere ganger mens jeg har hatt sex, men lurer bestanding på i etterkant hva han egentlig synes/tenker om det.... Anonymous poster hash: ba3bc...0d0
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Da får han enten hjelpe til selv eller deal with it. Jeg vil også ha orgasme. Anonymous poster hash: 5a542...ecf 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Gi da faen i om han synes det er greit. Du må da kunne få orgasme, du og.. Anonymous poster hash: f28a1...c7c 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Jeg lurer på om det er normalt at jenter fingrer seg selv mens de har sex med en gutt? Hva synes egentlig gutten om dette? Skjønner at det kan være individuelt hva gutter synes, men vil høre deres meninger. Anonymous poster hash: ba3bc...0d0 Jeg syns det er helt kult Anonymous poster hash: f83a8...daf 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 Gi da faen i om han synes det er greit. Du må da kunne få orgasme, du og.. Anonymous poster hash: f28a1...c7c Jeg får av og til orgasme uten at jeg trenger å fingre meg selv. Men synes det er ekstra godt å gjøre det likevel... Anonymous poster hash: ba3bc...0d0
Uredd Skrevet 2. august 2014 #8 Skrevet 2. august 2014 Jeg lurer på om det er normalt at jenter fingrer seg selv mens de har sex med en gutt? Hva synes egentlig gutten om dette? Skjønner at det kan være individuelt hva gutter synes, men vil høre deres meninger. Anonymous poster hash: ba3bc...0d0 Det er helt normalt, og skulle han ikke synes det er greitt, bør du finne deg en annen. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #9 Skrevet 2. august 2014 Får ikke orgasme på noen annen måte. Gutta jeg har hatt sex med har forstått at det er sånn det fungerer og at det ikke går for meg ellers, ser ikke hvorfor de skulle ha noe i mot det Anonymous poster hash: 01f5f...75e 1
MarianneE Skrevet 2. august 2014 #10 Skrevet 2. august 2014 Jeg har en mann som elsker at jeg gjør det.
stan Skrevet 2. august 2014 #11 Skrevet 2. august 2014 Jeg syns deg er helt greit. Noen ganger når jeg bruker hånda, tar hun å styrer den. Slik blir det mine fingrer, kontrollert av henne. Har og gjort det samme med penis mot klitoris.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #13 Skrevet 2. august 2014 jeg gjør det å aldri fått klager. er ikke alltid det blir orgasme av det, men det er allikevel deilig ^^ Anonymous poster hash: 8a0fe...100
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #14 Skrevet 2. august 2014 Jeg får av og til orgasme uten at jeg trenger å fingre meg selv. Men synes det er ekstra godt å gjøre det likevel... Anonymous poster hash: ba3bc...0d0 La meg si det slik: hadde du ikke gjort det, så hadde jeg dumpa deg, også om du ikke stønner høylytt! Anonymous poster hash: be737...143
Gjest Amémonos Skrevet 2. august 2014 #15 Skrevet 2. august 2014 De mennene jeg har vært med har funnet det sexy.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #16 Skrevet 2. august 2014 Men synes gutten at dette er greit? Jeg har fingret meg selv flere ganger mens jeg har hatt sex, men lurer bestanding på i etterkant hva han egentlig synes/tenker om det.... Anonymous poster hash: ba3bc...0d0 Ja, det var jeg som skrev og jeg er mann så.Anonymous poster hash: f66f2...bde
Gjest lipgloss Skrevet 2. august 2014 #19 Skrevet 2. august 2014 jepp helt vanlig det,fint at damer tar ansvar for egen orgasme,tror jeg aldrig har hatt sex uten at damen fingrer seg selv,sexy er det og
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #20 Skrevet 2. august 2014 Typen min blir enda kåtere når jeg koser med seg under sexen, selv om jeg ikke kommer av det Anonymous poster hash: a2251...402
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå