Gå til innhold

Svømmefrua har en kosemage!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dama tok skryteselfie 4 dager etter fødselen og gjorde et stort nummer ut av en artikkel om "ekte mammakropper". For hun så jo like perfekt ut som før og den viste jo bare valker og strekkmerker..

Nå har hun lagt ut bilde og skrevet om kosemagen/valken og ikke føle seg så "komf" etter svangerskapet.

http://anjajoh.blogg.no/1406909975_1_aug.html

Høres når nå helt normalt ut! :sjokkert:



Anonymous poster hash: 7d990...b34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold deg til DIB, du

Anonymous poster hash: 5722c...6ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DÅRLIG form? Men hun trenger å bruke energien på babyen sin. Makan.



Anonymous poster hash: bba9e...b10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DÅRLIG form? Men hun trenger å bruke energien på babyen sin. Makan.

Anonymous poster hash: bba9e...b10

Og det gjør hun ikke?

Anonymous poster hash: adbd3...7d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha er ALT hun skriver feil?

Sier hun at hun er fornøyd med kroppen sin etter fødsel - feil

Sier hun at hun har enkelte komplekser for kroppen som hun skal gjøre noe med - feil

Hva kan hun gjøre riktig??

Anonymous poster hash: af513...e81

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun har en fin kropp jeg :) Herlighet, å se så flott ut like etter en fødsel er ikke så verst! Mye finere med litt mjukere former enn sixpack 3 dager etter.

Vel og merke : Mange opplever å legge på seg etter fødsel. Når man ammer så trenger man flere kalorier, og jeg kjenner flere som ikke la på seg så masse i svangerskapet, men som derimot spratt opp i vekt etter fødsel pga ammingen. Ei venninne av meg beskrev det som ulvehunger, hun var konstant sulten og ble aldri mett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg ser tråder som dette må jeg bare logge ut av dette forumet...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bruker ordet "sykkelring" om den lille valken som henger over buksa (klarer ikke se det, men)... Hva er sykkelring?? Nok et eksempel på hennes eminente norsk, eller er dette et uttrykk som brukes? Har hørt om bilring liksom, men sykkel?

Anonymous poster hash: 68aa1...47e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bruker ordet "sykkelring" om den lille valken som henger over buksa (klarer ikke se det, men)... Hva er sykkelring?? Nok et eksempel på hennes eminente norsk, eller er dette et uttrykk som brukes? Har hørt om bilring liksom, men sykkel?

Anonymous poster hash: 68aa1...47e

Kanskje er det vanlig å si hvor hun kommer fra. Uansett, du forstår poenget, det er ingen bilring, for det er ikke mye, men et mindre fettlag, dermed ''sykkelring''.

''Nok et eksempel på hennes eminente norsk'', så teit å si, hun skriver da helt normalt.

Ah merker jeg blir så irritert på de smålige brukerne som henger her og lever for å pirke og rakke ned på enkeltmennesker.

Anonymous poster hash: af513...e81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun har en fin kropp jeg :) Herlighet, å se så flott ut like etter en fødsel er ikke så verst! Mye finere med litt mjukere former enn sixpack 3 dager etter.

Vel og merke : Mange opplever å legge på seg etter fødsel. Når man ammer så trenger man flere kalorier, og jeg kjenner flere som ikke la på seg så masse i svangerskapet, men som derimot spratt opp i vekt etter fødsel pga ammingen. Ei venninne av meg beskrev det som ulvehunger, hun var konstant sulten og ble aldri mett.

Høres merkelig ut. Det normale er at man går raskere ned i vekt når man ammer.

Anonymous poster hash: fac65...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres merkelig ut. Det normale er at man går raskere ned i vekt når man ammer.

Anonymous poster hash: fac65...7ad

Nope! Veldig mange opplever det motsatte også.

Jeg sier ikke at alle går opp i vekt under amming, da amming forbrenner mere kcal. Men, enkelte opplever ektremt sultfølelse og spiser deretter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope! Veldig mange opplever det motsatte også.

Jeg sier ikke at alle går opp i vekt under amming, da amming forbrenner mere kcal. Men, enkelte opplever ektremt sultfølelse og spiser deretter.

Jeg måtte også passe på for ikke å gå opp i vekt mens jeg ammet. Har aldri før hatt behov for frokost for eksempel, men var kjempesulten hver morgen så lenge jeg ammet. Måtte virkelig passe på, ulvehunger var beskrivende ja :fnise:

Anonymous poster hash: 836dd...82d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett ikke spesielt rart at svømmefrua har kosemage, hun hadde en ganske så stor gravidmage når hun gikk i prematurfødsel. Om hun hadde gått tiden ut så hadde den blitt enorm! Jeg fikk selv enorme mager i mine svangerskap, og ryggen er vond ennå over ett år etter siste fødsel :sinnatagg:



Anonymous poster hash: 836dd...82d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha er ALT hun skriver feil?

Sier hun at hun er fornøyd med kroppen sin etter fødsel - feil

Sier hun at hun har enkelte komplekser for kroppen som hun skal gjøre noe med - feil

Hva kan hun gjøre riktig??

Anonymous poster hash: af513...e81

Poenget er vel at hun var så fornøyd og nå motsier seg selv. Personlig bryr jeg meg ikke og har ikke lest innlegget om "kosemagen"

Anonymous poster hash: 9fed0...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er vel at hun var så fornøyd og nå motsier seg selv. Personlig bryr jeg meg ikke og har ikke lest innlegget om "kosemagen"

Anonymous poster hash: 9fed0...56a

Da tenker jeg at det er lov å være fornøyd og stolt av en kropp som har bært fram et barn, og samtidig ha deler du ser på som "skavanker" som kan fikses opp i.

Anonymous poster hash: af513...e81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som lot meg irritere av at hun la ut bildet etter fødselen som skrytebilde uten å legge til at babyen var født 2 mnd for tidlig???? De aller fleste går 8-10 uker lenger gravid- tror de fleste ville sett bedre ut 4 dager etter fødsel i 7.mnd..,.,

Anonymous poster hash: 041ec...9b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...